terug van ff weggeweest^^

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sannie

Hoi allemaal!
Na een drukke periode zal ik weer is wat posten over mn axolotls kindjes^^
Heb eindelijk een grotere bak op de kop getikt(1,20x40x50 jewel rio 240l)sinds vorige week en ben er lekker mee bezig nu!
Mijn axo's groeien lekker,zijn beide ongeveer 15cm nu,eten goed (jaja de witte ook de wormen jeej XD) maar merkte dat ze mekaar nu wel op de lip gaan zitten en met deze bak was ik gelijk klaar ^^
Mn man is er jaloers op hihi!
maar nu nog een andere vraag.
ergens eind april (dacht 25 april) is er in de beijneshal in haarlem een reptielen/amfibieen beurs en wilde weten of mensen daar nog heen gingen of hier al is geweest waren.
Word mijn eerste beurs namelijk en wil graag weten of het een beetje goed aangeschreven staat.
In ieder geval is mijn man al aan t popelen om mijn hobby uit te gaan breiden aangezien ik nu een grotere bak heb en hij het toch leuker vind dan ie zou denken :P

groetjes sandra

joost.v.wijk

Welkom terug, we willen binnenkort wel foto's zien hoor.


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

sannie

als ie klaar is uiteraard^^
kan wel al verklappen dat ie best saai word aangezien mijn dieren dat het prettigst vinden.
ben nog bezig met een andere lamp te krijgen want deze die erin zitten vind ik te fel voor ze en zijn ze niet gewend.
de bak draait nu een week en heb er water uit mn kleinere bak eraan toegevoegd zodat ie lekker snel op de waardes zit ^^ (nu eigenlijk al,test t net)
en tja dingen wegwerken doe ik niet echt aan tot ergernis van mn man :P
mij boeit het niet echt of je mn pomp in de hoek ziet als ie t maar doet.
maar ik vermoed van de week al een foto te hebben want heb bijna alles al in huis wat ik erin wil en zit er morgen wel al in ^^(als het geen nachtwerk word voor me:P)

sannie

nou alles zit erin en ook mn axies al maar wat verdwijnt t allemaal zeg... vooral mn axolotls :P
heb nog steeds een tamelijk lege tank :(
eerst nog ff wat bijhalen van de week en ff mn meissies tot rust laten komen voor ik met een flitser ervoor sta.
en de lamp moet ook nog binnen komen aangezien ik die toch echt te fel vind en deze als het goed is besteld is.
de dames hebben iig een worm op nadat ze verhuist waren dus eten doen ze.
nu de 1 nog uit het keramiek huisje komen en de ander onder de plant vandaan dan zie ik ook is wat anders dan water :P