een paar foto's ^^

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sannie






sorry dat ze weer zo groot zijn... maar hopelijk is het allemaal een btje te zien ^^
lekker bol buikje en de kieuwen die weer wat opkomen!
verder actief beestje en erg ongeduldig als het om eten gaat :P
hopelijk groeit hij/zij een beetje vlot zodat ie bij de anderen kan ^^

Kimberly

Aw, leukje zeg  :D
En inderdaad en lekker vol buikje! (niet meer met grind XD)

sannie

het is net een piranha als het om eten gaat XD vandaag een wat grotere worm geprobeerd en de 2e keer ging ie er helemaal in dus dat is ook geen probleem! jeej!
poepen doet hij/zij als de beste nu dus neem aan dat al het grind er nu wel uit is maar blijf het checken voor het geval dat.
ben er niet vies van om poep te inspecteren als het om het welzijn van mijn diertjes gaat dus dat scheelt weer.
maar (afkloppen)al een week geen grind dus dat scheelt dus nu lekker vetmesten met wormen ^^ (bij wijze van spreken he)
nu nog een naampie verzinnen voor mn goldie :P

sannie

om maar even een oud topicje leven in te blazen! hier nog een foto van mijn grote bak met weer wat aanpassingen her en der!
de plank die voor mijn tl balken zat heb ik eraf gehaald en mosselplanten voor in de plaats gedaan want mijn planten gingen niet zo goed met dat licht zo extreem gedimd!
nu maar hopen dat de mosselplanten het blijven doen want in de grote bak schijnen ze het niet leuk te vinden en snel dood te gaan... blijft een raadsel...
verder nog wat meer planten erin gedaan en er moet er nog 1 in de grond gestampt worden!

Niels D

Ziet er prachtig uit, zeker met die mosselplanten op het oppervlak. Hulde!  ;)
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

MartinS

Dat ziet er zeker netjes uit! Goed bezig  :P
F1 Cynops ensicauda popei (Hiji rivier N-Okinawa)
F2 Cynops ensicauda popei (Zamami eiland)
F1 Cynops ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
F1 Cynops ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hoigawa-shi, Niigata prefectuur)
F2 Cynops pyrrhogaster (Kanagawa prefectuur)
F2 Cynops pyrrhogaster (Mie prefectuur)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hiroshima prefectuur)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hyogo prefectuur)     
F1 Cynops pyrrhogaster sasayamae (Yubara, Okayama prefectuur)
CB Cynops cyanurus (Wuding, Chuxiong, Yunnan, China)
F1 Cynops fudingensis (Fuding northeastern Fujian)
WC Cynops orientalis (Hubei province, China)
CB Paramesotriton hongkongensis (Tai Tam HongKong Island )
WC/F1 Pachytriton sp.

CB Xenopus laevis albino en wildkleur

Poecilia wingei:
Campoma Rio Oro 2006, Class-N
Cumana Silverado, Class-N
Campoma Blue Star, Class-N
Campoma El Tigre, Class-N
Red Top Yellow Sword, ECS Stam Nr.: N - 98-0021
Black Bar, ECS Stam Nr.: N-98-0003
Red Chest, ECS Stam Nr.: N-98-0010

Poecilia reticulata:
Pasaje, Ecuador, 2005 Max Sparreboom
Rio Tefe, Brazilie, 1999, Hariolf Rieger
Rio picota, Colombia
Cayenne, Frans Guyana

bouffonne

Citaat van: joost.v.wijk op februari 16, 2011, 08:53:35 PM
Ziet er weer netjes uit. Maak je ook nog foto's van die constructie die gemaakt is om het licht wat te dempen?

In de aquariumwereld wordt gebruikt gemaakt van wc rolletjes
Die kun je om te tl buis plaatsen en dan zo op de plek waar je minder licht wil hebben.
Werkt perfect.
Wordt zelfs goed gekeurd tijdens de keuring van het aquarium ;D

sannie

dank heren! en ja dat is ook een goede manier idd bouffone! wordt dat dan eventueel niet te warm op een gegeven moment?

bouffonne

Citaat van: sannie op januari 04, 2012, 06:52:05 PM
dank heren! en ja dat is ook een goede manier idd bouffone! wordt dat dan eventueel niet te warm op een gegeven moment?

het wordt veelal gebruikt bij de Discus bakken.
Dan hebben we het al gauw over 8 - 10 lampen die op deze manier, met behulp van de wc rolletjes worden bekleed.
Afplakken met tape wordt ook veel gedaan. maar heeft als nadeel dat de tape later bijna niet meer te verwijderen is
Het rolletjes wordt wel warm maar niet heet.
De lampen bevinden zich zo wie zo al in een vochtige ruimte.
Ik ben nog even op zoek naar wat voorbeelden, maar kan ze even 1.2.3 niet vinden

ANDRÉ-ARTHUR

Mooi ingerichte bak Sandra :)..
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton