Oscaecilia ochrocephala

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

chrisvo

Ik heb in een locale Aquariumspeciaalzaak deze wormsalaamnder aangetroffen voor €16.50, ik weet niet of er nog mensen naar op zoek zijn, dit dier wordt in een aquarium gehouden wat ik erg vreemd vind aangezien er op wikipedia een hele andere beschrijving staat voor deze soort.

Mocht er interesse zijn in dit dier, al is het voor beter onderkomen mail me dan maar voor de nodige info.

Groeten christian

Coen Deurloo

Apart, weet je zeker dat het hier niet om een andere soort gaat? Voor zover ik weet leeft deze soort inderdaad in en soms op de grond en nooit aquatiel...

Kamil

Hi Christian,

I would buy it and offer it to some Caecilian people like Henk or keep them even eventually. I used to have caecilians - they are cute buggers but rarely seen.

Best Greetings,

Kamil

chrisvo

Ik zou graag dit dier willen kopen om uit te vinden wat het nou precies is, maar zaterdag ga ik op vakantie dus is het helaas niet mogelijk.

Ze hebben dit diertje zitten bij PentaZona in

Tilburg
Hoefstraat 74
013-5430749

Ik hoop dat er liefhebbers zijn voor dit dier, en of tips welke om welke soort het daadwerkelijk gaat, de kleur is in ieder geval het zelfde als bij de wiki beschrijving.