eerste foto's

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pammie

Hier vast de eerste foto's van mijn bak in opbouw...kan niet wachten tot het helemaal klaar is voor de axo's

sannie

ziet er goed uit pammie ^^
wanneer denk je de axie's te halen/hebben?


Pammie

de bak draait nu een week, nog 1 weekje en dan kan ik naar het aquariumhuis, Siemen de eigenaar weet ervan.Wij halen alles daar voor mijn  vriend zijn tropische bak, dus zijn daar goed bekent.En ik weet dat Siemen goed is voor zijn dieren en spullen.

sannie

oh wat cool ^^
weet je al wat voor kleur je het liefste zou willen hebben?
ik had ook de voorkeur naar een wildkleur maar dat is de enige die ik (nog) niet heb XD

Pammie

Ja ik wil een albino and wildkleur en Siemen zou zijn uiterste best voor me doen, dus ben benieuwd..heb er zo'n zin in , en niet alleen ik maar ook mijn 2 jongens & en 4 jaar lol

sannie

haha weet er alles van ^^
heb een dame rondlopen van 4,5 jaar die me al te graag helpt met de axolotls verzorgen en ze heeft ze is mogen voeren :P
vond ze helemaal te gek XD
hoop dat je snel je axys hebt ^^

Pammie

Altijd goed kids op te laten groeien met dieren, Ik hoop zo ook snel te hebben misschien volgend weekend wel, Prettig weekend

Salasander

Ziet er al goed uit. Albino´s kunnen wel niet goed tegen ligt dus die gaan vaak ergens verstopt zitten. 
Misschien een deel met drijfplanten inrichten, zodat ze misschien toch tevoorschijn komen.

sannie

Citaat van: Sander Bauwens op februari 20, 2011, 12:23:53 PM
Ziet er al goed uit. Albino´s kunnen wel niet goed tegen ligt dus die gaan vaak ergens verstopt zitten. 
Misschien een deel met drijfplanten inrichten, zodat ze misschien toch tevoorschijn komen.

geen van de axolotls vinden fel licht leuk dus niet alleen de albino's! En drijfplanten is nog lastig aan te komen want het is nog geen vijver seizoen! (heb me al rot gezocht)



Pammie

Ja van dat licht dat weet ik, en ik heb misschien een manier gevonden om de lampen lost te koppelen, ga ik morgen uit proberen en drijf planten ben ik al aan het zoeken, niet in vijvers , maar online, ook Siemen van het aquariumhius is voor me aan het kijken, maar bedankt voor de tip Sander

Salasander

Ik denk bij liefhebbers thuis dat je daar gerust wel wat drijfplanten kan vinden.
Ik heb nu een redelijke hoeveelheid Pistia stratiotes.

In koud water kan je ook Lemna trisulca of Lemna minor gebruiken.
Wat ook een leuke en gemakkelijke plant is en die weinig licht nodig heeft is Potamogeton lucens.
Al deze koud waterplanten zijn te vinden in inheemse grachten of vijvers.

Pammie

Dank je wel...ik heb van de week online drijfplantjes gekocht zullen morgen binnen komen, maar je tips zijn altijd handig

Pammie

Nou vandaag mijn drijf plantjes binnen gekregen en ja ja helft van de bak is gelijk een stuk minder verlicht, Het zijn Salvinia Natans .En zoals het er nu uitziet kan ik volgende week mijn Axos ophalen...namen zijn al bedacht woohoo heb er zoo´n zin in

sannie


Pammie

hier  mijn bak met drijfplantjes.... ben nog niet tevreden maar  elke keer een stapje dichterbij