eindelijk

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pammie

Vandaag om 15:20 kreeg ik een telefoontje.Hoeraaaaaaaaa mijn axo's waren er...ben natuurlijk direct heen gegaan...een witte en een gouden , zo mooi...thuis gekomen heb ik ze even laten wennen later in de bak gedaan en ze zaten een tijdje still, de witte genaamd(tandloos ... kinderen en de film how to train your dragon)verstopte zich en de gouden genaamd Pip (lol) keek een beetje rond...na een tijdje heb ik ze gevoerd rode muggen larven, en jaaaa ze eten en gaan op onderzoek uit...wat een geweldige dag is vandaag.Foto's komen gauw

sannie

ooohhh wat leuk die namen!!!! laatst de film zitten kijken met mn dochter XD
maar we wachten in spanning af op de foto's ^^
hoe groot zijn ze ongeveer??
en vet goed dat ze gegeten hebben!

Pammie

ze zijn vrij klein  ongeveer 5 a 6 centimeter...maar so far so good...Tandloos is behoorlijk active en onderzoekend in de bak...Pip daar in tegen zit wat meer stil maar eet wel goed.  Vind het heerlijk om naar ze te kijken..lol...ze hebben mijn hart gestolen.

Alioth

Bij u ook uw eerste  ;D ? Zalige beestjes he!  ;D
Foto's, Foto's, Foto's !!!! ;D

Pammie

Ik wou ze al jaren...lol....eindelijk mijn droom is uit gekomen...super beestjes ...beloof je foto's komen gauw lol

Pammie

Nou hier de eerste foto's van mijn Axo's.....De leucist is Tandloos en de goudkleur is Pip..Pip zit onder de witte vlekken, maar van wat ik gelezen heb zijn het pigment vlekken...eetlust is goed en beiden laten zich veel zien

Monique

Ja! tandloos lijkt op een Axo! Leuke naam voor een leuk diertje.
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

Pammie

 ;D dank je wel...kan zelf erg lachen om de naam Tandloos hahah kinderen he!!! Pip houd niet zo van foto's   zo raar Pip is atijd te zien maar als ik mijn camera pak...zoef weg   lol

Salasander

Net zoals hier. De witte kruipt redelijk rond maar de gouden niet. Deze zijn precies schuwer, is het nu omdat ze niet goed tegen licht kunnen, ik weet het niet.
Misschien zonder flits trekken, dat zullen ze wel iets liever hebben.

Pammie

Dank je Sander, maar ik neem ze ook zonder flits...Op dit moment lijken ze niet veel last te hebben van het licht.Ze schrikken niet als ik de lampen of zo aan doe.Gaat er goed gelukkig.

sannie

mijn golden zit juist aan het glas geplakt zodra ik er voor zit hoor dus die is niet schuw ^^
mijn witte weet gewoon leuke foto's te verpesten door inene te verplaatsen als je het plaatje schiet XD

Alioth

Oooooh! Ze zijn super!!  :D  :D

Pammie

Oooh ja dat ineens verplaatsen heb ik ook al meegemaakt...(xd)...En dank je Alioth...vind ik zelf ook