algira-handelaar?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steven DC

#15
Citaat van: Jeroen op maart 05, 2011, 12:13:35 AM

Vond dit zojuist op een Forum van Africa:


Hello i will be interested in do a herptrip in monzambique, so i need guide.

Regards

Ralf

Pls send me your mail to ...

wat ik er verder over vindt:

Nickname: Reptimaroc
Woonplaats: Asilah
Import/export: Verkoopt alle soorten reptielen: python molurus Albin, melk slangen, Pogona, gekko's, schildpadden, ster, enz. ... Verkoopt ook alle nodige accessoires (kookplaten, terrarium ...) Ik ben een expert op het gebied van montage en installatie. Contact per e-mail voor geld en prijzen (reptimaroc @ *****.com). Het verzenden van heel Marokko.
Emailadres op afrikaans forum: rguro**** @ ****.com

edit: om misbruik te voorkomen heb ik de mailadressen gedeeltelijk verwijderd...

andrizay

Ik werd laatst in Rotterdam benaderd door een Afrikaan die mij wel kon voorzien van bepaalde moeilijk te krijgen salamanders ...Het begon zo,we hadden het over hobby's en ik was natuurlijk(weer) het mikpunt met mijn salamanders..Ik voldoe niet aan het stereotype(ook volgens allochtonen)als ik pitbulls zou fokken zou ik er helemaal bij horen..Sorry ik dwaal af,deze Afrikaan nam me terzijde en vertelde mij dat ik alleen de latijnse naam hoefde op te schrijven van het dier and that's it..Ik ben hier niet op in gegaan omdat het zo illegaal als de pest is..Wat me wel verbaasde dat hij wel wist waar hij over sprak toen hij het over salamanders(Neugerus,Salamandra en Paramesotriton) had..

A34

Jerome I have no this animal, yet, but i am no interested in WC animals. I enjoy breeding them, that is all so simple.So if i know someone want sell his own collection so i will let you know. But i am no interested in WC animals. Clear?

Regards

Ralf


bouffonne

Hallo,

Misschien voor jullie al lang bekend deze site,
Maar ik zag hier bij toeval super mooie axo's variateiten.
Alleen jammer de axo's worden niet verstuurd (dieren in larve stadium moet je zelf komen ophalen)
Maar heeft iemand hier al hier eens wat besteld?
Hier is de link
http://www.salamanderland.at/Artenliste/S.s.salamandra/SALAMANDRA_S_SALAMANDRA.htm
Ziet er tenminste heel professioneel uit.

groetjes

Silvia

Kenny

Meerdere leden hebben al bij salamanderland gekocht...je kan er van op aan dat je kwalitatief goede dieren krijgt.

Over de prijzen ga ik me niet uitspreken, dat moet ieder voor zich beslissen wat al dan niet duur is  ;).
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

bouffonne

Dank je wel Kenny,

Ik begin steeds meer bewondering en interesse voor dit soort dieren te krijgen.
En zo'n stelling wat hier laatst op het forum geplaatst was vond ik echt gaaf.
Zoiets zou ik ook wel hier bij mij in de keuken kunnen plaatsten.
salamander soorten worden wel hier een hier en daar in de dierenwinkels aangeboden, maar of ze daar wel zo gezond zijn heb ik nog altijd mijn twijfels aan.
Zitten vaak in toch wel vuile bakken, of en samen met andere dieren die eigenlijk niet samen mogen.
Liever dan wat meer geld er voor over hebben en dan zeker weten dat je gezonde dieren krijgt.
Wil dan wel eerst de stellingen klaar en ingericht hebben voordat ik de beestjes ga bestellen.
Als het zover is en ik heb mijn keuze gemaakt vraag ik eerst hier bij jullie of ik dan wel de juiste keuze heb gedaan.
Alle informatie is dan ook van harte welkom.

Groetjes

Silvia

Sergé Bogaerts

Tja, als je niks hebt zien mensen overal handel in. Als ze zien dat salamanders veel geld kunnen opbrengen willen ze dat best graag voor je regelen. In Afrika worden hele bossen leeggeroofd voor bush-meat, dus reptielen en amfibieën kunnen er ook best bij.

Probeer je verre van deze criminele (want vaak illegale) activiteiten te houden, wees geduldig en bewandel gewoon de geijkte paden via deskundige kwekers. Dan kun je met een gerust hart blij zijn met je dieren.