bak vol axo eitjes

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Harry

Vanochtend mijn hele bak vol met axo eitjes van zowel wit als donkere vorm. Wel honderden.
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Pammie

Super, ga je ze opkweken???

Harry

ja op mijn school voor de leerlingen en wat eitjes volgen in ontwikkeling.
Ik heb immers weer plek zat.
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Pammie

#3
gaaf ..vinden de leerlingen van leuk om te zien..heel veel succes

andrizay

Ik keek net in mijn bak van mijn gouden axo's en de waterplanten zitten helemaal onder minimaal 100 stuks ;D

Pammie

gaaaaf, ga jij ze ook opkweken??..Lijkt me zo leuk om dat te volgen..wie weet misschien ooit als de mijne groot zijn   (xd)

andrizay

Citaat van: Pam op maart 15, 2011, 08:53:45 AM
gaaaaf, ga jij ze ook opkweken??..Lijkt me zo leuk om dat te volgen..wie weet misschien ooit als de mijne groot zijn   (xd)

Ja ik ga ze proberen te opkweken..ik heb al eerder axo's opgekweekt dat ging makkelijk alleen ik had toen Wildkleur en de Gouden vorm om de een of andere reden zijn alle Gouden exemplaren dood gegaan :(..ik hoop dat het nu beter gaat..

Pammie

Dan hoop ik zeker voor je dat het deze keer wel lukt

sannie


Pamela


Ja ik ga ze proberen te opkweken..ik heb al eerder axo's opgekweekt dat ging makkelijk alleen ik had toen Wildkleur en de Gouden vorm om de een of andere reden zijn alle Gouden exemplaren dood gegaan :(..ik hoop dat het nu beter gaat..
[/quote]
Hoi Arthur,
Wat voer jij je gouden axolarven? Ik kan dit niet wetenschappelijk onderbouwen, maar ik heb wel een paar duizend gouden en wildkleur axo's gekweekt. Ik kweekte ze voornamelijk op uit zelfgevangen watervlooien./ Soms had ik levende rode mug over en als ik die aan de gouden axolarven gaf heb ik meermalen meegemaakt dat ze de volgende dag dood lagen.En dit gebeurde niet bij de zwarte. Later heb ik restanten mug zelf ingevroren en daarna pas gevoerd. Dit ging altijd goed.
groet
Pamela

andrizay

@Pamela :
Toen ik gouden axolarven had voerde ik ze rode mug,tubifex en watervlooien..Dit gebeurde allemaal aan het begin van mijn hobby..en misschien verschoonde ik het water niet vaak genoeg??Maar ja dat verklaard nog niet dat alleen de gouden exemplaren dood gingen.en dat ging echt in een rap tempo!!!!

Morrison

Als er wat gouden overleven zou ik er best 1 willen. :)

Flux

Mijn larven zijn op het moment al vrij groot, ze hebben al voorpootjes! Ik heb alles zitten, goud, albino, leucistic en wildkleur, heel apart. Gewoon opvoeden met artemia nauplius en het komt helemaal goed lijkt me.