Reptilica beurs Tilburg

Roel

Op zondag 8 mei is er in Tilburg in de ijssporthal op het Stappegoor een Reptilica beurs.
Bij mijn weten is dit voor de eerste keer dat deze in Tilburg gehouden gaat worden.
Tot op heden is het daar nog gratis parkeren en de entree prijs zou iets van €5.00 pp zijn.
Weet niet hoe groot deze beurs gaat worden en wat er zoal voor standhouders staan. Ik ga in ieder geval wel even kijken. Het is toch bij mij op de hoek.
Zodra ik meer weet laat ik het wel even weten.

Roel

Gisteren van iemand gehoord die er vorig jaar is geweest toen was het niet de moeite om er een lange rit voor over te hebben.
Woon zelf daar bijna op de hoek dus ga wel effe kijken.
De komende beurs bij de Oliemeulen laatste weekeind van augustus beloofd wel wat te worden.
Veel groter en dit jaar niet meer in de bekende tent maar in de parkeerruimte van de achter liggende school.
beschikbaar oppervlak 3000 vierkante meters. Als ze die vol gaan krijgen wordt het een topper.

alphamale

Ben vorig jaar in de Brabanthallen geweest en het was inderdaad niet denderend. Ik heb toen nog wel een hoornkikker gekocht. Waarschijnlijk ga ik dit jaar alsnog kijken, want ook ik woon in de buurt. Bij de Oliemeulen ga ik ook kijken. Lekker beestjes kijken  :P

sannie

ik ben toevallig 2e paasdag naar reptilica geweest in haarlem. ik vond hem eerlijk gezegd erg klein en veel hetzelfde... hoop dat ie wat groter is in tilburg dan. nu viel ie samen met 3 andere beurzen in haarlem dus ze hadden weinig ruimte.

DannyS

Toen hij nog in Leiden was viel hij ook erg tegen. Héél veel boa's en baardagames en veelal dezelfde dingen inderdaad.