Mijn axolotls

0 Leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Salasander

 Zie hier al enkele axolotls van mij.




[verwijderd door de beheerder]

Salasander

#1
Nog meer foto´s.

[verwijderd door de beheerder]

Salasander

Oei ik heb een beetje gesukkeld met de foto´s. Maar hier zie je er nog enkele.

[verwijderd door de beheerder]

Coen Deurloo

Ik heb je dubbele plaatsing van foto's aangepast.

Salasander

nog een foto

[verwijderd door de beheerder]

Salasander

nog meer foto´s maar het lukt niet echt om er te zetten echt superverwarrend :-[

[verwijderd door de beheerder]

Salasander

de laatste voorlopig ;)

[verwijderd door de beheerder]

Coen Deurloo

Hoe bedoel je verwarrend? De regels zijn duidelijk. 150 kb per foto, maximaal 4 foto's per post.

Salasander

Ja maar soms komt er dan op dat de foto te groot is en dus probeer ik het nog eens en dan staat de foto er twee keer. Vandaar soms verwarend.

jemull

#9
Mischien wel een bug.
Zoals ik het nu hoor is dat hij eerst zegt dat de foto te groot is, maar hem er dan als nog op plaatst.
Dus die foto is dan eigenlijk helemaal niet te groot.

Dan moet je maar even aan Coen Deurloo vragen of die er wat aan kan doen, als het teminste een bug is ;)

Trouwens hele leuke axalots Sander, zien er heel gezond en mooi uit. (heb zelf ook een een albino).
En wat veel jonkies op die foto, hoeveel zijn het er ?

Groetjes Jeffrey

Coen Deurloo

Citaat van: Sander Bauwens op januari 11, 2007, 04:52:31 PM
Ja maar soms komt er dan op dat de foto te groot is en dus probeer ik het nog eens en dan staat de foto er twee keer. Vandaar soms verwarend.

Ik heb het getest en foto's die te groot zijn worden niet geupload. Zorg er gewoon voor dat de foto's onder de 150 kb zitten, de regels zijn duidelijk.

Salasander

Die jongen zijn allemaal dood op 2 na denk ik. Die zijn ondertussen al groter geworden.
Ik zal nog eens veeeeeel foto´s moeten plaatsen. Wany je hebt nog niet alle axolotls gezien.

Coen Deurloo

Citaat van: Sander Bauwens op januari 12, 2007, 08:21:08 PM
Die jongen zijn allemaal dood op 2 na denk ik. Die zijn ondertussen al groter geworden.
Ik zal nog eens veeeeeel foto´s moeten plaatsen. Wany je hebt nog niet alle axolotls gezien.

Probeer je te limiteren tot 1 foto per dier a.u.b.

Salasander


Salasander

nog enkele foto´s

[verwijderd door de beheerder]