Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.

Nieuw

Ellebasi

Hallo allemaal.

Ik ben nieuw hier dus zal me even snel voorstellen, ik ben Isabelle en 22 jaar oud.
Pas geleden heb ik hier op het forum een aantal axolotls besteld, nu is mijn bak helemaal klaar (naar mijn idee)
dus wilde ik even een foto er van delen met jullie.
Ik zou het fijn vinden als jullie mij kunnen vertellen of ik er nog wat aan moet veranderen of dat jullie hem zo goed vinden.
Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes

A34

Mooie bak.. Iets meer zand had gekunt. De axolotls gaan het naar hun zin krijgen. Alleen waar heb je die pomp op gericht?  :D

Pammie

Je bak ziet er inderdaad mooi uit, wens je heel veel plezier met je axolots

Ellebasi

Dank jullie!
Haha, die ben ik helemaal vergeten. Heb me pompje nu weer goed gezet  ;)

Pammie

;), plaats maar foto's als je je axolots hebt

minnetje

Leuk met die stenen! :P

Flux

Welkom!

Leuk bakje! Hopelijk blijven je planten een beetje staan, die van mij kan ik regelmatig terugzetten. Axolotls houden niet zo van licht, kunnen ze een beetje onder de stenen liggen? Ze houden wel van een lekker schuilplaatsje!

Ellebasi

Ja ze kunnen inderdaad onder de stenen liggen, maar ik wil aan de linkerkant ook nog wat maken met schuilplekken.
Ik hoop dat ze de planten een beetje laten staan, ik heb daarom expres al bij de meeste stenen er voor gezet. En ach, als de planten door de bak vliegen zal er toch niks anders op zitten dan alles weer op zn plek terug te zetten ;)

Salasander

Vind het raar dat iedereen last heeft van axolotls die planten uitwoelen.
Een manier om dit te voorkomen is ze een 5 cm van de wand van het aquarium te planten, zo kunnen de axolotls er tussen kruipen zonder ze steeds omver te duwen.
Sommige planten verankeren met stenen is ook een optie. En een goede dikke laag zand zodat de planten een goed wortelstelsel kunnen vormen kan ook helpen.
Een roeste nagel onder de plantenwortels is een oude truck die ervoor zorgt dat je planten goed groeien.