Triest nieuws.

minnetje

Beste leden,
een paar weken geleden heb ik jullie gevraagd over het houden van vershillende lengtes van de axolotl. Helaas is dat bij mij slecht afgelopen... Het ging allemaal zo goed en toen was ik even naar een verjaardag en toen ik terug was zag het kleinste van de drie stil op z'n zij liggen zonder staar en kieuwen. Ik weet niet of het beestje gebeten was door de anderen of al dood was. In ieder geval was er volgens mij wel wat mis omdat hij zo klein bleef en soms moeite had om op de bodem te blijven. In ieder geval R.I.P spookje.
Groetjes Jasmine

alphamale

Het blijft altijd vervelend als je een huisdier verliest. Het probleem bij salamanders, kikkers en padden is dat het zo abrupt kan gebeuren. Mijn vriendin en ik hebben ook al een axo verloren. In de ochtend zwom hij nog vrolijk rond en 's avonds dreef hij op zijn rug tussen de waterpest.

Als de axo wat kleiner bleef dan de rest, dan kun je er naar mijn mening vanuit gaan, dat het om een zwakker dier ging. In de natuur overleven enkel de sterksten, maar dit geldt ook in zekere mate in ons aquarium. Dat maakt het verlies er echter niet makkelijker op. Sterkte!

minnetje

sannie

sorry om te horen minnetje...