Houten 05-06-2011

alphamale

Beste mensen,

Wie gaat er dit jaar naar houten? Kimmy en ik zijn van plan om te gaan. Ik heb begrepen dat het voor amfibieliefhebbers goed te doen is daar. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

kevin

Hier ben ik wel te vinden. Weet alleen nog niet hoelaat ik er ben, maar probeer er bij tijds te zijn.

sannie

ik durf het nog niet met zekerheid te zeggen of wij gaan! we hebben het erg druk met kinderverjaardagen rond die tijd dus daar wacht ik nog even op...

DannyS

Ik denk dat ik er ook ben.. Ik ga niet naar Hamm, dus moet dat wel lukken :)

naeff002

Waarom ga je niet naar Hamm, wou je net vragen of je mijn barani's daar mee wou nemen ;)
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Roel

Helaas moet weer eens werken.

DannyS

Citaat van: naeff002 op mei 23, 2011, 12:58:06 PM
Waarom ga je niet naar Hamm, wou je net vragen of je mijn barani's daar mee wou nemen ;)

Van meerdere mensen heb ik begrepen dat het weinig voorstelt op salamandergebied, dus zou ik daar eigenlijk alleen maar naartoe gaan voor MIJN barani's.. dat is dus een trein/busreis heen en terug, gezien de afstand leek een hotelovernachting me wel handig.. gaat allemaal dus erg duur worden. Ik bewaar het geld liever voor Gersfeld ofzo :)

Ik laat mijn N.s. barani via de kleintierversand komen.. kost wel wat, maar je hebt ze binnen een dag en er word goed voor gezorgt in de tussentijd.

Edit: Ik krijg net een mailtje van Katharina met het voorstel om onze dieren tegelijk te verzenden om kosten te besparen.

Hein

Als het goed is, kom ik ook.

Gr. Hein

sannie

ik heb zojuist de vermelding gehad dat de kinderverjaardag op de 4e word gevierd en dat de ouders de 5e wel willen rijden erheen en dat we de kids maar ff naar oma moeten brengen dus blijkbaar ben ik erbij XD

Monique

Ik wil wel maar ja ben bang dat ik met salamanders thuis kom en dan heb ik momenteel een probleem denk ik. Omdat we aan het verbouwen zijn staat alles nu in de woonlamer geparkeerd. Vind mijn man niet zo leuk. En dat is een understatement   :P Weer even wachten tot het juiste tijdstip hahaha. Maar ik wil er ook niet veel soorten er meer bij.
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

Patrick dk

Ik kan er op z´n vroegst om een uur of 12 zijn , en heb eigenlijk niets nodig maar het is altijd even leuk om daar een rondje te lopen.
C orientalis

andrizay

Ik ben ook weer aanwezig in Houten :) ...

Araturo

uhm... uh...
wat voor beurs is er eigenlijk?

naeff002

Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

DannyS

Ik doe mijn best om er om 10 uur op de stoep te staan, dan kan je misschien nog wat leuks zien aan dieren.
Ik hoop alleen maar dat het busverkeer nu wél aanwezig is..de vorige keer zaten buschauffeurs met eigen busjes te pendelen..
Weet iemand hier meer over?