Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Nieuwe aanwinsten!

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sannie

Na 9 uren reizen ff op en neer Hoogeveen is het dan zover!
Ik ben de nieuwe mama van 3 cynops ensicauda popei dankzij onze eigen Joost ^^
jeej!!!


en deze houd iig van zwemmen dus heb het water maar voor de zekerheid weer wat verlaagd zodat de dieren niet verzuipen!


het andere deel van de bak en er moet nog een mini schuilplek in komen en die haal ik van de week even want de dieren ophalen was ook stel op sprong :P



A34

Dat ziet er goed uit Sannie!!

sannie

en ze zijn klein! en schattig! zei bij joost al dat ik verliefd was XD alleen nou zit er 1 al de hele tijd in het water en ik hoop dat de mafkip straks gewoon lekker op het land gaat... hij/zij kan iig op allemaal plantjes die in het water liggen dus nou maar hopen dat de krielkip niet verzuipt...

sannie

kleine rectificatie... ze zwemmen alledrie nu vrolijk rond...
nou ja wandelen over de waterpest en af en toe misstappen is het meer maar toch.

joost.v.wijk

Even op ondezoek uit, in hun nieuwe verblijf. Ze zullen binnenkort wel weer volledig op land vertoeven. Verdrinken zullen ze niet zomaar doen, je hebt de bak goed ingericht. Het zou wel een verschrikkelijk domme popei moeten zijn, wil die in deze setup verdrinken :-\ :D


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

sannie

ja ho ff!! ik heb er een gave voor om domme of minder intelligente dieren te adopteren he!!! dus klop het ff af wil je  ;)

joost.v.wijk

Dan kun je mij de schuld geven: Ik heb ze voor je uitgezocht..... :-[


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

dimitri J

Heyhey, beetje positief blijven, jullie eh. Die popei's gaan netjes blijven leven :D


DaanenLuukEgberts

Wij kunnen de foto's niet zien. ???

arthur@@@

nee en ik ook niet :( zucht

alphamale

Ik kan ze ook niet zien, maar wat doet iedereen zo vroeg op dit forum? Het is verdorie zondag! Ik post af en toe wat tijdens mijn nachtdienst, maar bij jullie zit er echt een schroefje los...

joost.v.wijk

Ik zie de foto's ook niet (meer). Gisteravond nog wel...


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Monique

Sannie wat leuk! Ik heb ze ook ze zijn zo schattig klein en hartstikke levendig. Jammer dat de foto's het niet doen.
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

sannie

ik ga het maar weer is anders proberen dan maar... twitpic is geschoffeld aan het worden volgens mij en anders ik wel van hun!
en dimitri ik ben hartstikke positief hoor^^ nu ff sleutelen hoe ik ze erop ga knallen die foto's!

sannie




hoop dat ze het nu doen ^^