Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Nieuwe aanwinsten!

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Maxim

Van mij zitten ze in 6cm water  :)

sannie

is bij ieder diertje verschillend he! de witte/groenige stipjes zijn hartstikke normaal dus maak je niet zo druk ^^
de kleinste van mij is waarschijnlijk van een latere kweek dan de 2 grootste en die is ook nog niet het water in geweest en begint nu ook pas op kleur te komen!
ze zijn nog jong en hebben nog dik 1,5 jaar te gaan voor ze volwassen zijn he!
zolang ze poepen,piesen en eten gaat het allemaal goed en af en toe wat groeien is ook mooi meegenomen :P

sannie

dat bedoel ik! bij maxim zitten ze al in wat dieper en dat hoef ik ook nog niet te proberen!
Maxim,zijn jouw dieren ook de f1 nk van joost of van iemand anders?

Maxim

Citaat van: sannie op augustus 13, 2011, 11:59:05 AM
dat bedoel ik! bij maxim zitten ze al in wat dieper en dat hoef ik ook nog niet te proberen!
Maxim,zijn jouw dieren ook de f1 nk van joost of van iemand anders?


Ja van Joost  :)

sannie

jeetje! dat is wel heel snel! als ik naar de mijne kijk durf ik dat dus echt niet aan nog!
komt vanzelf wel ^^ het liefst zou ik willen dat ze zo lekker klein en schattig bleven XD

Maxim

Citaat van: sannie op augustus 13, 2011, 12:20:25 PM
jeetje! dat is wel heel snel! als ik naar de mijne kijk durf ik dat dus echt niet aan nog!
komt vanzelf wel ^^ het liefst zou ik willen dat ze zo lekker klein en schattig bleven XD

Ik hou ze op kamertemperatuur met 1/4 land en geef dagelijks stukjes gesneden worm.
En groeien heel goed in de breedte ;D

sannie

ja de stukjes gesneden worm of rode mug vinden ze bij mij totaal niet interressant en alleen de tubifex word erg goed gegeten! soms hebben ze niks te willen en dan krijgen ze wat dagen achtereen hetzelfde omdat ik wel wil dat ze gevarieerd eten en niet alleen tubifex!
en ja de breedte gaat erg goed XD

sannie

heb zojuist bij de grootste popei mogen meegenieten van zijn/haar vervelling!
nou ja het laatste stuk werd eraf gerukt van de staart XD maar machtig om te zien zeg!