Voorstellen - Jeffrey

watersalamander

Ben al een paar dagen aan het mee posten maar heb me nooit echt voorgesteld, dus bij deze:
ik ben jeffrey ben 15 jaar oud, over 18 dagen 16, ik heb sinds 2 jaar aquariums ik begon met waterschildpadden die ik vorig jaar heb weg gedaan, omdat ik 2 vrouwtjes had en die net iets meer verzorging nodig hadden dan dat ik op dat moment kon bieden.

Nu heb ik 3 aquariums, 1 gezelschap bak met vissen, 1 appelslak kweek bak, en maandag heb ik een salamander bak ;D

ik ga na het 4e, had al klaar kunnen zijn met school maar heb een keertje een jaartje over moeten doen, ik doe een vmbo opleiding, als ik klaar ben met school wil ik een koks opleiding gaan volgen omdat ik koken ook erg leuk vind.

buiten aquariums hebben we ook nog 2 honden 2 jack russels van 2 jaar, (veel tweetjes in deze zin hihi), woon trouwens in Bennekom (gelderland) dicht bij het bos, en 5 minuutjes fietsen van een vijver waar ik verse wormen kan halen voor de salamanders, ik hoop dat de salamanders lekker oud worden en ik ze over een aantal jaren nog gezond en wel heb / kan verzorgen.

Dit was het dan, als je nog vragen hebt stel ze gerust!

alphamale

Welkom en dat je besmet met het salamandervirus mag raken!  ;)

watersalamander

dat gaat zeker gebeuren haha ;D

Jari B

Altijd goed om mensen van mijn leeftijd te zien met het salamander virus  :D

andrizay

watersalamander