eieren!

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

alphamale

Dat doe je zeker goed. Zeker als je de beslissing neemt om de achterblijvers eruit te halen, want zo hou je de sterkste over. Echt leuke beesies.

sannie

na enige tijd heb ik er 2 die ik zelf houd en ik vind ze echt qua print helemaal het einde!!
groene toplaag zoals moeders,gouden gloed erdoorheen en witte stippen over het lijfje!
nu maar hopen dat het vrouwtjes zijn  ;D ;D

Igneel Bob Foley

Hoeveel had je er uiteindelijk over van de 92?? ze zijn helaas in heel noord holland niet meer te vinden!
maargoed eerst de huidige maar eens aan het eten krijgen ^^

sannie

rond de 63 had ik over van de 92!
heb er nu nog 2 zitten die een huisje zoeken!
van bijna alle babys heb ik wat te horen gekregen dat het goed gaat en daar ben ik blij om! ^^

bouffonne

Citaat van: sannie op januari 04, 2012, 01:14:11 PM
na enige tijd heb ik er 2 die ik zelf houd en ik vind ze echt qua print helemaal het einde!!
groene toplaag zoals moeders,gouden gloed erdoorheen en witte stippen over het lijfje!
nu maar hopen dat het vrouwtjes zijn  ;D ;D


Mooi Sanne!! ;D
Ik hoop dat tussen die van mij nu ook aparte kleuren zitten.
Er zit 1 larfje erbij die een wildkleur kop heeft en de rest licht.
Sommige zijn gevlekt en sommige lijken me weer een lichte vorm van wildkleur te hebben.
Zijn nu pas 2 weken oud, dus dat is dan nog even afwachten wat het dan uiteindelijk wordt.
Misschien heb ik er deze keer wel de harlekin kleur er tussen ;D

sannie

bij mij was de helft ook licht gekleurd en na een maand of 2 werden die ook donker dus het zegt allemaal niks!
en de donkerste werden inene wat lichter!
het blijft apart :P

bouffonne

 ;D Inderdaad dan even afwachten ;D
Mogelijk is het wel.
Ik heb 4 verschillende kleuren vrouwen gold, albino, Leucist,wildkleur
En 2 mannen wildkleur en gold.
Maar wie nu met wie wat heeft gedaan????
Het was in ieder geval echte kerstballen versiering in de axo.bak.
Ik heb verschillende kleuren eitjes er uit gehaald, ongeveer 60 stuks.
Zijn helaas niet allemaal uitgekomen, maar ik schat dat ik nu zo'n 40 larfjes heb rond zwemmen :D

sannie

oh ik zou zooo graag nog een zwarte (melanoid) een koperen of een golden albino erbij willen... /kwijl...
mja dat wordt kiezen en dan denk ik dat ik toch voor de koperen en de melanoid ga  ;D ;D ;D
dat wordt sparen voor een grotere bak ben ik bang hahahaha

bouffonne

Ja koperkleur staat bij mij ook nog op de lijst ;D ;D ;D
Misschien dit jaar.
Ik wil ook proberen om alle kleurvariaties van de axo bij elkaar te krijgen,
Maar dan moet ik ook weer een grotere bak als wat ik nu heb
120x50x60.
Het liefs een 2meter bak.
Wanneer ik dit jaar met de axo-bak mee ga doen met de huiskamer en de district keuringen, kan en mag ik alleen de wildkleur erin laten.
Moet dan ook de beplanting aanpassen van dat meer waar de axo's van oorsprong vandaan zijn en ook de achterwand dus.
Maar dat is alleen voor de keuring, ik ben dan wel de eerste en de enige die dan met een axo-bak mee kan gaan doen aan de landelijke keuring.
Ik denk dan ook wel dat ik met een totaal nieuwe bak aan de slag ga.
Deze bak is dan wel mooi ingericht en zo, maar klopt van geen kant als je volgen de de wettelijke keurings normen wilt deelnemen.
maar ik heb dan nog even de tijd hiervoor, Oktober zijn pas weer huiskeuringen.
maar ik hou je hier wel van op de hoogte ;D

Jeroen.S

Citaat van: sannie op januari 05, 2012, 03:32:43 PM
koperen

Probeer ze maar eens te vinden. ;D Ik heb me kapot gezocht. Maar volgende week vrijdag heb ik er eindelijk eentje. ;D

bouffonne


sannie

ik sta al op een lijstje van iemand ^^
als er nakweek is krijg ik een mailtje hoop ik XD