Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.

Dieren op witte achtergrond

alphamale

Ik vraag me af wat het rood bij de salamander linksover veroorzaakt. Je ziet het bij zijn linkervoorpoot.

A34

Citaat van: Niels D op augustus 07, 2011, 08:07:36 PM
Ik vraag me af wat het rood bij de salamander linksover veroorzaakt. Je ziet het bij zijn linkervoorpoot.

Dat is een stukkie boomschors. Maar dat is de fout niet.;D

bouffonne

Citaat van: Jeroen op augustus 07, 2011, 07:50:27 PM
Maar iets klopt er niet op de laatste foto.:) Wie het weet... krijgt de ...eer. ;D

Ik kijk een beetje vreemd op de foto waar die 2 Salamanders samen over elkaar zitten.
Ik mist pootjes?

Patrick dk

Die onderste van de 2 over elkaar staat er 2 keer op ?
C orientalis

alphamale

De meest rechter heb je er naderhand bijgeplakt, daar zijn schaduw zich aan de andere zijde tov de rest bevindt?

alphamale

Nu zie ik het, Patrick en ik hebben beiden gelijk. De onderste staat er idd 2x op en die staat nu helemaal rechts. Goed gezien Patrick!

A34

Citaat van: Patrick dk op augustus 07, 2011, 08:16:55 PM
Die onderste van de 2 over elkaar staat er 2 keer op ?

Inderdaad!! Goed gezien Patrick!! Aan jou dus De Eer!!  ;D ;D ;D  (En Niels dan ook maar een beetje. :D)

bouffonne

Maar je heb toch 5 salamandra's?
dan staat er eentje niet bij!!

Patrick dk

Nou das heel mooi , heb ik weer wat te vertellen op m´n werk morgen  ;) Maar complimenten voor je schitterende foto´s Jeroen !! :)
C orientalis

A34

Citaat van: bouffonne op augustus 07, 2011, 08:35:34 PM

Klopt.:) Maar die nam al gauw de bene.:D Niet veel is orgineel aan de laatste foto.. Maar niemand die het ziet.(als ik niks had gezegd) ;) De foto van de marms is wel orgineel.

Thanks Patrick!! Je bent nu officieel de salamanderspotter van de maand. ;D

bouffonne

Citaat van: Jeroen op augustus 07, 2011, 08:39:31 PM
Citaat van: bouffonne op augustus 07, 2011, 08:35:34 PM

Klopt.:) Maar die nam al gauw de bene.:D Niet veel is orgineel aan de laaste foto.. Maar niemand die het ziet.(als ik niks had gezegd) ;) De foto van de marms is wel orgineel.

Thanks Patrick!! Je bent nu officieel de salamanderspotter van de maand. ;D

Dan heb je dat knap gedaan zeg ;D ;D
Ik vind beide foto's inderdaad echt iets om op canvas in de woonkamer te hangen en dan van een super formaat..... zal echt tof uitzien ;D ;D ;D

A34

Ik zal ook maar even delen, hoe ik tot het resultaat ben gekomen :

Dit waren de orginele fotos :

.

En na wat knip en plak werk, Het resultaat. :) :

alphamale

Citaat van: Patrick dk op augustus 07, 2011, 08:37:03 PM
Nou das heel mooi , heb ik weer wat te vertellen op m´n werk morgen  ;)

Whahaha!

Patrick dk

Nou op m´n werk had ik het dus niet verteld van m´n eretitel (van Jeroen gekregen) maar thuis wel , en raadt eens wat er thuis op diverse plekken was opgehangen door m'n zoon . Ik moest het toch even delen  ;D ;D ;D
C orientalis