Kleur axolotls

0 Leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Salasander

Ik heb 2 orangje axolotls en 1 gele. Zijn dit nu 3 gouden of zijn dit apparte kleuren?
Die op mijn avatar is de gele. je ziet echt het verschil hoor maar ik heb nog geen foto´s van mijn andere gouden.

hans

Citaat van: Sander Bauwens op januari 12, 2007, 08:23:49 PM
Ik heb 2 orangje axolotls en 1 gele. Zijn dit nu 3 gouden of zijn dit apparte kleuren?
Die op mijn avatar is de gele. je ziet echt het verschil hoor maar ik heb nog geen foto´s van mijn andere gouden.
Dit is de kleur van mijn Goldi's.
Heb er 5 zitten een man en vier vrouwen. Op dit moment heb ik zo'n 500 larven van deze zitten welke  bijzonder klein geboren zijn. De ouders zijn nog halfwas dus zal het daar wel door komen.
Grappig dat ze ook helemaal wit geboren worden.


hans

Citaat van: Sander Bauwens op januari 12, 2007, 08:23:49 PM
Ik heb 2 orangje axolotls en 1 gele. Zijn dit nu 3 gouden of zijn dit apparte kleuren?
Die op mijn avatar is de gele. je ziet echt het verschil hoor maar ik heb nog geen foto´s van mijn andere gouden.
krijg niet twee foto's in een keer erop zodoende nog een.

Salasander

Waarom heb je geen planten en ondergrond in je aquarium. Het is veel mooier en de dieren vinden het ook leuker. Mooie kleur hebben jouw axolotls wel. Maar op die 2de foto ziet die axolotl er precies een beetje gestressd uit.
Hier is een foto van de gele axolotl.

[verwijderd door de beheerder]

hans

Citaat van: Sander Bauwens op januari 20, 2007, 08:23:40 PM
Waarom heb je geen planten en ondergrond in je aquarium. Het is veel mooier en de dieren vinden het ook leuker. Mooie kleur hebben jouw axolotls wel. Maar op die 2de foto ziet die axolotl er precies een beetje gestressd uit.
Hier is een foto van de gele axolotl.
Ik heb een aantal groepen axo's , een aantal met grind en een aantal zonder. Beide bakken hebben schuilmogelijkheden en buisjes waar ze ook in kunnen gaan zitten. Ik merk weinig verschil in gedrag tussen deze groepen. Meeste reageren als ik ze voer en tegen het glas tik. Alle groepen leggen goed eieren hebben geen problemen met iets.Haha ik denk dat die axo gedacht heeft "daar heb je hem weer met dat flits ding".

Salasander

#5
???????????
op dit filmpje staat mijn gouden axolotl die gisteren eitjes heeft gelegd.
http://www.youtube.com/watch?v=hKCl8JNJB44