10-12-2011 Terraristika Hamm

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jari B

Ik denk dat ik er ook ga zijn in Hamm, toch al weer een tijd geleden dat ik er ben geweest. Ik heb nog niks op het oog om aan te schaffen maar je weet nooit  ;)

Niels D

Citaat van: ANDRÉ-ARTHUR op oktober 27, 2011, 08:51:21 PM
ik kijk effe of ik vrij ben ..Als er dan nog plaats is rij ik graag mee :)..(ik kom vanaf Dordrecht)

Ik reserveer een plekje voor je.

Citaat van: Jari B op oktober 28, 2011, 08:06:56 AM
Ik heb nog niks op het oog om aan te schaffen maar je weet nooit  ;)

Haha. Ik ken het. Met dat voornemen kom je alsnog thuis met beide armen vol dieren. Ik wil toch kijken of ze nog T.cf.kweichowensis hebben als Tropenparadies er staat. Ik zou er nog een man en een vrouw bij willen hebben, maar dan moeten de dieren er niet te belabberd uitzien of te duur zijn.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Patrick dk

Nou , dat wordt nog een gezellige boel daar , misschien zien we elkaar nog , wij gaan ook die kant op
C orientalis

naeff002

zijn de mensen er al uit of ze gaan.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

sannie

ik ga niet naar hamm maar hoop wel naar houten te gaan!

Patrick dk

M'n bedoeling was om te gaan , maar moet Hamm helaas door omstandigheden laten schieten deze keer. Hopelijk volgend jaar een keertje.  :-\
C orientalis

Niels D

Kimmy en ik zijn erbij. We hebben iig nog 1 plaats vrij, mogelijk zelfs 2. Vertrek vanuit Breda.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

naeff002

Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Maxim M.

Als ik een nieuwe job heb tegen dan, ga ik ook.

naeff002

als het daar van af moet hangen mag je wel opschieten
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Maxim M.


Patrick dk

Citaat van: Nymphaea op december 01, 2011, 12:14:30 PM
I know, ben vollop op zoek.

Denk dat je ook gelijk een voorschot moet vragen op je salaris , als je een week later naar de beurs wil  :D
C orientalis

Niels D

Ja, wrijf het er bij hem maar lekker in  :D
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Maxim M.

Voorschot zal niet nodig zijn hoor.
Moet me wel inhouden als ik nog geen contract heb tegen dan.
Met men nakende verhuis enzo...

Enja, wrijf het er nog wat in :)

Harry

he niels. kijk uit met kweicho's van het tropenparadies. De dieren die je nu hebt zijn gezond en als je daar nu dieren van het tropenparadies bij zet loop je kans dat alles eraan gaat. Je hebt immers 3 gezonde vrouwen en een man en dat is genoeg basis. ER IS OOK NAKWEEK VERKRIJGBAAR IN DUITSLAND VAN DE GROTE KWEICHO VORM. IK ZOU EERDER DAAR IETS VAN PROBEREN TE BEMACHTIGEN.
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan