10-12-2011 Terraristika Hamm

Niels D

Bedankt Harry! Ik ken de man die ze kweekt inmiddels, maar ik denk niet dat er nog een Tylo bijkomt. Dit was in eerste instantie wel de bedoeling, maar nu ga ik enkel nog naar Hamm voor mijn nieuwsgierigheid. Als ik een wildvangdier had gekocht, dat had hij sowieso in quarantaine gemoeten voor een lange tijd. Ik heb slechte ervaringen opgedaan toen ik nog reptielen had, toen ik direct nieuwe dieren bij de rest zetten. Bedankt dat je aan me denkt!
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

bouffonne

Hoi Niels

Je mag voor mij als nieuwsgierigheid eens rond kijken voor de Bufo debilis en/of er kwekers zijn ;D ;D ;D

Niels D

Weet je zeker dat ik alleen maar hoef te kijken? ;) ;) ;) ;)
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Kenny

Debiliskwekers kan je op je buik schrijven  ;) en al helemaal op zulke beurzen. Wildvang zal er misschien wel zijn alhoewel de importen doorgaans wat vroeger op het jaar gebeuren. Ik heb ze in het verleden ook gehad, zowel debilis debilis als debilis insidior. Leuke padjes zijn het zeker en vast!
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

bouffonne

Citaat van: Niels D op december 02, 2011, 10:28:10 AM
Weet je zeker dat ik alleen maar hoef te kijken? ;) ;) ;) ;)
;D ;D ;D
Inderdaad eerst even kijken of ze inderdaad hier wel te krijgen zijn.
Vind ze super mooi

bouffonne

Citaat van: Kenny op december 02, 2011, 11:01:29 AM
Debiliskwekers kan je op je buik schrijven  ;) en al helemaal op zulke beurzen. Wildvang zal er misschien wel zijn alhoewel de importen doorgaans wat vroeger op het jaar gebeuren. Ik heb ze in het verleden ook gehad, zowel debilis debilis als debilis insidior. Leuke padjes zijn het zeker en vast!

Waar had jij ze dan vandaan gehaald.?

bouffonne

Ik heb een beetje rond gegoogeld en heb nu enorme spijt dat ik niet zelf naar Hamm kan gaan. :'(
Er worden dan toch hele mooie dieren aangeboden.
Moet toch gaan kijken of het mij volgend jaar wel zal lukken om erbij te zijn.
Er is een Duitse jongen onder naam Achim, die veel salamanders heeft die nog op mijn verlanglijstje staan.
Waaronder diverse ambystoma's

Kenny

Ja die kennen we allemaal  ::) handelaartje. Kocht van mij diertjes en verkocht ze voor 3x de prijs door. Is ook niet beschaamd om andermans foto's te stelen om er zelf munt uit te slaan.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Jeroen.S

Citaat van: Kenny op december 02, 2011, 09:21:43 PM
Ja die kennen we allemaal  ::) handelaartje. Kocht van mij diertjes en verkocht ze voor 3x de prijs door. Is ook niet beschaamd om andermans foto's te stelen om er zelf munt uit te slaan.

Precies. Zo gebruike hij een tingitana foto van mij. Nu heeft hij zelfs een foto van een prachtige roodgekleurde algira algira in plaats van een tingitana. (tingitana's hebben geen rood.) Blijkbaar schaart het ook nog wat aan de kennis van wat hij allemaal verkoopt.

bouffonne

dus in feite een bedrieger, waar het alleen maar om winst gaat als ik het zo begrijpt.
Hij zou ook naar Houten gaan, maar ook hier kan ik helaas niet heen.
maar ieder geval bedankt voor de tips Kenny en Jeroen.
Het zijn weer de mooie plaatjes waardoor ik mij weer heb laten verleiden
Je wordt tegenwoordig dan ook werkelijk overal besjoemeld.
Maar ik weet nu zeker dat ik voordat ik iets bestel/koop jullie hier even raadpleeg of het wel safe is.

DannyS

In Gersfeld verkocht hij ook zeer waarschijnlijk wildvang dieren als nakweek...

Niels D

Kimmy en ik zaten beiden ziek thuis. Lekker dan....

Patrick dk

Das erg waardeloos , wilde net gaan vragen wat jullie hadden gezien / gekocht  :-\
C orientalis

Erwin Bakker

Wij hebben eerst ongeveer anderhalf uur in de file gestaan, wegens werkzaamheden, vlak bij de afslag.

Daarna werd het wel leuk:
-Darevskia chlorogaster (1,1)
-Rhizophora mangle (5 maal)
-Salamanders and Newts of Europe, North Africa and Western Asia.

MartinS

Citaat van: Niels D op december 11, 2011, 05:36:11 PM
Kimmy en ik zaten beiden ziek thuis. Lekker dan....

Dat is balen! Ik zat al te wachten op een beurs verslag met foto's  :P
Beterschap beiden!!
F1 Cynops ensicauda popei (Hiji rivier N-Okinawa)
F2 Cynops ensicauda popei (Zamami eiland)
F1 Cynops ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
F1 Cynops ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hoigawa-shi, Niigata prefectuur)
F2 Cynops pyrrhogaster (Kanagawa prefectuur)
F2 Cynops pyrrhogaster (Mie prefectuur)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hiroshima prefectuur)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hyogo prefectuur)     
F1 Cynops pyrrhogaster sasayamae (Yubara, Okayama prefectuur)
CB Cynops cyanurus (Wuding, Chuxiong, Yunnan, China)
F1 Cynops fudingensis (Fuding northeastern Fujian)
WC Cynops orientalis (Hubei province, China)
CB Paramesotriton hongkongensis (Tai Tam HongKong Island )
WC/F1 Pachytriton sp.

CB Xenopus laevis albino en wildkleur

Poecilia wingei:
Campoma Rio Oro 2006, Class-N
Cumana Silverado, Class-N
Campoma Blue Star, Class-N
Campoma El Tigre, Class-N
Red Top Yellow Sword, ECS Stam Nr.: N - 98-0021
Black Bar, ECS Stam Nr.: N-98-0003
Red Chest, ECS Stam Nr.: N-98-0010

Poecilia reticulata:
Pasaje, Ecuador, 2005 Max Sparreboom