Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.

Print

A34

Ik wilde graag een longsleave beprinten met de volgende foto:

Alleen twijfel ik een beetje aan de qualiteit van de meeste sites en materiaal wat ze gebruiken.
Heeft iemand toevallig op het forum ervaring met dit soort dingen? Graag had ik ook het witte rondom de salamander niet op het shirt.

bouffonne

Hoi Jeroen,

Ik heb een tijdje geleden een foto van mijn Griffon (hond) op een jack laten zetten.
Moet zeggen perfecte kwaliteit.
Die stonden op een beurs en de naam is Fotoshirt.nl
Ze vragen dan wel om een digitale foto.
je kan niet meer als bellen naar hun en uitleggen wat jij wilt hebben......

Trouwens echt een super foto ;D ;D ;D

A34

Dit is inderdaad wat ik zocht:

'' Dit gebeurt door middel van een volledig unieke techniek.Deze techniek maakt het mogelijk om met zogenaamde sublimatie inkten op shirts te drukken.
Deze inkten hebben als specifiek kenmerk dat het mogelijk is om bijna alle kleuren en verlopen goed te drukken.Het grote voordeel van dit druksysteem is dat de inkten daadwerkelijk doordringen tot diep in de vezels van het te bedrukken product. ''

Thanks voor de tip Silvia!

bouffonne

Ik hen dat jack al zeker 4 jaar en is al tig keren gewassen en zelfs in de droger geweest, maar ziet er nog steeds perfect uit ;D ;D ;D

A34

Alleen heel erg jammer dat er niet veel keus is kwa kleding. Maar de druk methode lijkt beter dan op andere sites.

bouffonne

Ik heb het toen via de beurs laten doen.
Waarom neem je niet even contact met ze op, misschien hebben ze toch nog andere soorten shirts of dat je hun het desgewenst shirt toe stuurt waar ze dan de foto op printen.
vragen kun je altijd.. toch??