voorstellen wouter bosch

wouter bosch

Dag allemaal.

Mijn naam is Wouter Bosch en ik ben nu zo'n anderhalve maand lid van de vereniging dus tijd om me maar eens voor te stellen  :) . Ik heb dierenverzorging gestudeerd op het groenhorst college in Barneveld. Op het moment houd ik alleen hobbymatig dieren. Ik heb 23 kippen, 2 kalkoenen, 2 landschildpadden, 13 vuurbuikpadden bombina orientatis, 2 vuurbuiksalamanders en ik heb vandaag 5 Ambystoma mavortium mavortium gekocht bij salamanderland in Oostenrijk. Dit is voor mij een nieuw (echt) begin van de hobby. heb vroeger veel soorten salamanders gehad.

Ik doe mijn best om niet te veel dieren aan te schaffen aangezien ik alles leuk vind maar zoals jullie zien lukt dat nog niet echt  ;). Hoop dat mijn nieuwe salamanders eind volgende week worden bezorgd! Ik kan nu al niet wachten. Als ze er zijn dan zal ik wat foto's op het forum zetten.

Mvg Wouter

Kenny

Welkom Wouter  ;)
Wij zijn zeker benieuwd naar je mavortiums, mooie beestjes zijn dat.
Succes ermee.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Bjorn

naeff002

Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

andrizay

Welkom in ons aller midden Wouter..

MartinS

Citaat van: wouter bosch op oktober 06, 2011, 08:46:24 PM
Ik doe mijn best om niet te veel dieren aan te schaffen aangezien ik alles leuk vind maar zoals jullie zien lukt dat nog niet echt  ;).

Welkom Wouter!
Je hebt een nobel streven, echter het salamander virus heeft al velen van ons genekt die het zelfde streven hadden. Al snel is er de volgende bak, en nog één, nog één, nog..............
F1 Cynops ensicauda popei (Hiji rivier N-Okinawa)
F2 Cynops ensicauda popei (Zamami eiland)
F1 Cynops ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
F1 Cynops ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hoigawa-shi, Niigata prefectuur)
F2 Cynops pyrrhogaster (Kanagawa prefectuur)
F2 Cynops pyrrhogaster (Mie prefectuur)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hiroshima prefectuur)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hyogo prefectuur)     
F1 Cynops pyrrhogaster sasayamae (Yubara, Okayama prefectuur)
CB Cynops cyanurus (Wuding, Chuxiong, Yunnan, China)
F1 Cynops fudingensis (Fuding northeastern Fujian)
WC Cynops orientalis (Hubei province, China)
CB Paramesotriton hongkongensis (Tai Tam HongKong Island )
WC/F1 Pachytriton sp.

CB Xenopus laevis albino en wildkleur

Poecilia wingei:
Campoma Rio Oro 2006, Class-N
Cumana Silverado, Class-N
Campoma Blue Star, Class-N
Campoma El Tigre, Class-N
Red Top Yellow Sword, ECS Stam Nr.: N - 98-0021
Black Bar, ECS Stam Nr.: N-98-0003
Red Chest, ECS Stam Nr.: N-98-0010

Poecilia reticulata:
Pasaje, Ecuador, 2005 Max Sparreboom
Rio Tefe, Brazilie, 1999, Hariolf Rieger
Rio picota, Colombia
Cayenne, Frans Guyana

A34

Citaat van: MartinS op oktober 07, 2011, 11:48:26 AM
Ik doe mijn best om niet te veel dieren aan te schaffen aangezien ik alles leuk vind maar zoals jullie zien lukt dat nog niet echt  ;).

Welkom Wouter!
Je hebt een nobel streven, echter het salamander virus heeft al velen van ons genekt die het zelfde streven hadden. Al snel is er de volgende bak, en nog één, nog één, nog..............

En voor je het weet zit je met 4 stellingen en had je liever de slaapkamer gepakt als salamanderkamer ;D

Welkom Wouter!! Mooie keus dieren trouwens.

bouffonne

Ook van mij welkom Wouter.

Kijk maar naar mij.
Vorig jaar had ik maar 2 salies

Nu zijn het er inmiddels maar liefs 25 en daar zal het echt niet bij blijven ;D ;D ;D

wouter bosch

haha, bedankt allemaal. gelukkig heb ik wel de ruimte voor deze nieuwe hobby. heb vorig jaar net een nieuw huis gekocht met veel grond er achter en ik heb ook een dierenkamer die dus snel in een salamanderkamer zal veranderen als dit nodig is :)

grtz

alphamale

Het is werkelijk waar een verslaving. Gelukkig is hij over het algemeen niet schadelijk voor de gezondheid.

Patrick-1972

Citaat van: MartinS op oktober 07, 2011, 11:48:26 AM
Ik doe mijn best om niet te veel dieren aan te schaffen aangezien ik alles leuk vind maar zoals jullie zien lukt dat nog niet echt  ;).

Welkom Wouter!

Hey Wouter

Ik ken het probleem ook