Nieuw Thibaut vds

Thibaut Vds

Omdat ik het te dom voor woorden vond om een nieuw topic te beginnen voor een simpel vraagje, plaats ik hem hier  :)

Hoeveel koppels dobro's kunnen er maximaal in een 60x30x30, of is het niet aangeraden meerdere mannen ivm vechten met elkaar.
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl

Niels D

Volgens mij moeten 6 dobro's wel lukken. Ik heb er 9 in een bak van 80x50.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Thibaut Vds

En de verhouding 3.3 of is 2.4 beter?

Niels D

Ik ben zelf voorstander van zoveel mogelijk vrouwen, maar dat is misschien omdat ik een viezerik ben. 2.4 lijkt me beter.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

naeff002

bij dobro's kan je prima 3.3 doen. De mannen zijn toch een stuk mooier om te zien met hun kammen. Maar 60x30 vind ik wel krap voor 6 volwassen dieren.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Thibaut Vds

Ja misschien wel, en als ik dan nog eens veel extra schuilmogelijkheden moet maken wordt het wel erg krap. Zal met de tijd eens kijken voor een koppel.

DannyS

Citaat van: Niels D op november 04, 2011, 03:47:10 PM
Ik ben zelf voorstander van zoveel mogelijk vrouwen, maar dat is misschien omdat ik een viezerik ben.

Quote van de eeuw! :D

Meer vrouwen dan mannen is verstandig, anders worden de vrouwen continu lastig gevallen door de mannen.
Ik zou ik zo'n bak maximaal 2.3 doen.

ANDRÉ-ARTHUR

Citaat van: Danny Stammers op november 07, 2011, 10:05:19 AM
Citaat van: Niels D op november 04, 2011, 03:47:10 PM
Ik ben zelf voorstander van zoveel mogelijk vrouwen, maar dat is misschien omdat ik een viezerik ben.

Quote van de eeuw! :D

.

Je bent geen viezerik maar gewoon een man  ;)
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton