groeten uit Oostende, Belgie

Maxim M.

hoi iedereen,

Mijn naam is Max. Een 23 jarige audio-engineer/producer uit Oostende.

Ik kan nog maar net posten op dit forum,
want het duurde eeuwen en verschillende pogingen om de bevestigingsmail te krijgen.
Ik lees hier echter al een tijdje mee.

Zelf heb ik nog geen salamanders, maar ze intereseren me wel al een hele tijd.
Overlaatst ben ik me er dan ook eens goed in beginnen verdiepen.
En ik ben van mening dat ik wel klaar ben voor mijn eerste salamander(s).

Momenteel bezit ik verschillende bidsprinkhaansoorten, wandelende takken, roofwantsen en wat kevers.
Ik hoop dus binnenkort wat salamanders aan mijn verzameling te kunnen toevoegen.

Dus vanaf nu zal ik hier niet enkel meer rondhangen,
maar ook een actief lid zijn.

groeten,
Max

sven

Ik heb ook dat probleem gehad van die bevestigingsmail, ik heb die zelfs nooit ontvangen, maar vanavond dacht ik: "Ik probeer het nog eens." en het lukte om me aan te melden zonder die mail. ;D

joost.v.wijk

Welkom Max,
Je moet eens gaan kijken bij Maxim, ook een relatief nieuw lid uit Oostende, maar hij heeft al een leuke collectie.

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

naeff002

welkom goed. Goed dat het eindelijk gelukt is om binnen te komen.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Maxim M.

Citaat van: Sven op oktober 30, 2011, 11:01:10 PM
Ik heb ook dat probleem gehad van die bevestigingsmail, ik heb die zelfs nooit ontvangen, maar vanavond dacht ik: "Ik probeer het nog eens." en het lukte om me aan te melden zonder die mail. ;D

Kan je me soms op één of andere manier in contact brengen met deze persoon? (pm)
Mischien wel leuk om eens naar zijn dieren te gaan kijken.
Ik worstel momenteel toch nog steeds over welke soort ik wil aanschaffen.
Wie weet kan ik zo mijn gedacht opmaken :)

En bedankt om dit te melden ;)

Steven DC

Hey Max, welkom op het forum. Maxim is ook lid van het forum, dus je zou hem makkelijk moeten kunnen vinden ;) Veel succes met opstart van je eerste salamanders!

Groetjes uit het Antwerpse

Thibaut Vds

Welkom Max, jammer dat je gisteren nog geen soort had gevonden op de beurs.
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl

Kenny

De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

ANDRÉ-ARTHUR

Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

Alex Kenter

Alle Belgen extra welkom, zeker nu ze deze week gratis lid kunnen worden van dit forum... ;)

Niels D

Ik had je al een pm gestuurd op Caudata, maar je kende dit forum al. Bereid je maar voor op het salamandervirus, want als je er één maal aan begint kom je er nooit meer vanaf.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Maxim M.

Citaat van: Niels D op oktober 31, 2011, 12:02:24 PM
Ik had je al een pm gestuurd op Caudata, maar je kende dit forum al. Bereid je maar voor op het salamandervirus, want als je er één maal aan begint kom je er nooit meer vanaf.

Hehe, als het net zoals mijn bidsprinkhanen zal gaan ...
Dan heb ik dringend meer plaats nodig :D

Thibaut Vds

Net zoals bidsprinkhanen, ik denk dat dat met alle dieren geld. Op het schorpioenenforum lees ik ook vaak dat ze begonnen met 1 en eindigen met een kamer vol  ;D
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl

Maxim M.

Ondertussen zijn mijn eerste sallamanders onderweg.
het is T. Verrucosus geworden.
Volgende week zouden ze moeten toekomen.