Urodela Gersfeld 12-10-2012/14-10-2012

Sergé Bogaerts

013

Ja, het filmpje had ik al gezien. Maar volgens mij hadden meer mensen ze opgepikt?

bouffonne

stijnzeger

Hypselotriton orientalis  3.1.0.
Triturus marmoratus      1.1.0.
Neurergus kaiseri          5.0.0. ?
Neurergus strauchii.      3.3.0

013

stijnzeger

Hugo

Ik heb een groep opgestart op facebook waarin momenteel foto's van de Gersfeldmeeting en salamanders gedeeld zijn. Hier kun je de groep vinden: http://www.facebook.com/groups/159261024106827/

Niels D

Citaat van: 013 op oktober 15, 2012, 06:33:44 PM
Mensen, waar blijven de plaatjes van die Siren intermedia?

Hier een doos vol:

en nog wat duistere figuren...
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

stijnzeger

naeff002

Kunnen jullie stoppen met die foto's. Ik word er depressief van
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

naeff002

Citaat van: Sergé Bogaerts op oktober 15, 2012, 09:10:17 AM
Dus zet het alvast in je agenda: van vrijdag 18 oktober t/m zondag 20 oktober 2013, wederom in Gersfeld.

Ik denk trouwens dat nu de AG Urodela op facebook ook haar eigen pagina heeft de Salamandervereniging niet kan achterblijven!!!

Ga zo snel mogelijk boeken. Ga niet weer een jaar overslaan.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Niels D

Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

ANDRÉ-ARTHUR

wat fotootjes  :)
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

ANDRÉ-ARTHUR

Hier een paar plaatjes van de Sirenes :) in hun voorlopige setting(daar ik niet had verwacht dat ik deze soort zou meenemen naar huis!)
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

stijnzeger

Oke ik ben echt stikjaloers op jullie allemaal :s