Urodela Gersfeld 12-10-2012/14-10-2012

Niels D

www.ag-urodela.de/mpkt_2_tagungen.htm

Daar ik dit jaar helaas niet mee kon gaan, wil ik me nu tijdig voorbereiden op de komende Urodela Gersfeld. Ik wil er verdorie gewoon bij zijn!

Hebben er al mensen een hotel geboekt, of is dit wat vroeg?

Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

DannyS

Gewoon boeken. Veel mensen boeken meteen op de laatste dag alweer voor het komende jaar.

Kenny

Al geboekt! Wij leggen altijd dezelfde kamer meteen vast bij vertrek  ;)
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

joost.v.wijk

Citaat van: Kenny op november 28, 2011, 03:53:48 PM
Al geboekt! Wij leggen altijd dezelfde kamer meteen vast bij vertrek  ;)

;D ;D ;D

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Niels D

Ik heb al een boekingsverzoek via de site verzonden:

http://www.sonniges.de/ (check het rustgevend muziekje!)

We hebben uiteraard nog plek voor 2 personen, dus stuur een PM als je mee wilt rijden vanaf Breda. 

Ik heb op de foto's van dit jaar al gezien dat er voldoende bier en Bourgondisch eten te nassen valt, dus ik heb er nu al zin in!
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Hugo

Al geboekt! Wij leggen altijd dezelfde kamer meteen vast bij vertrek  ;)
:D :D :D

joost.v.wijk

Volgens de link is er toch een groepsfoto gemaakt  ??? Vreemd dat we die gemist hebben.  >:(

H. orientalis
L. laoensis

Niels D

Citaat van: Hugo op november 28, 2011, 07:43:50 PM
Al geboekt! Wij leggen altijd dezelfde kamer meteen vast bij vertrek  ;)
:D :D :D

Ik heb het door, want alles is al vol. Grrrr! Weet iemand iets leuks in de buurt?

DannyS

Ik zit weer in Pension panorama. Prima ervaring mee dit jaar, en spotgoedkoop.
Boeken kan via booking.com

naeff002

dat is een goede. Moet je direct betalen, wil even wachten met geld uitgeven tot na Hamm en Houten
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Kenny

Citaat van: Niels D op november 29, 2011, 01:46:26 PM
Ik heb het door, want alles is al vol. Grrrr!

En Sonne is een redelijk groot hotel  ;D kan je nagaan hoeveel freaks er zo op elkaar gehokt zitten die dagen in Gersfeld!  ;D

De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Niels D

DannyS

Bij Pension panorama betaal je achteraf.

Niels D

Het begint nu toch aardig dichtbij te komen. Kimmy en ik hebben nog een kamer op Pension Panoram weten te boeken, maar dit was de laatste 2-persoonskamer. Wij gaan met de auto en vertrekken vrijdagochtend. Hopelijk zitten we die avond al aan een Duits biertje en een grote schnitzel! Schmeckt gut nah?

Zijn er nog meer gegadigden buiten degenen die al hebben aangegeven te komen?

joost.v.wijk

H. orientalis
L. laoensis