Wie was wie op de landdag (namen bij gezichten)

rob

01-
02- Rob Keulers
03- Anniek Reintjens (vriendin Rob)
04- Geertje de Ruiter (vriendin Coen)
05-
06-
07- Julien van Malderen
08-
09- Nico Lippe
10- Coen Deurloo
11- Rob Bos
12- Fred Kokkedee
13- Erwin Bakker
14- jos fontaine 
15-
16- Guido Jansen
17- René Vlemmix
18- heinz keller
19- Jef Janssens
20- Mark Bakkers
21- Jan Beukema
22-
23- Eric van der Hoeven
24- Cor bennink
25- Alex Kenter
26- Harry Dresens
27- Willem Calten Houwing
28- François Maillet
29- erik van der pluym
30- Gerrit Krips
31- Saskia Etman
32- Hans Huisman
33- Henk Wallays
34- Guy Hagebert
35- Redgy Vernocke
36- Sergé Bogaerts
37- Frank wennekers
38- Femke ...
39- Hans Kuiper
40- Wouter Beukema

rob

Op de landdag waren een hoop lui elkaar aan het zoeken, kenden mekaar via internet of telefoon, maar de gezichten erbij waren niet bekend. Zullen we eens proberen om te kijken of we het lijstje vol krijgen?
reply maar met namen die jullie weten, dan zet Coen ze in de hoge resolutie foto beneden in deze thread!

Pamela

Coen Deurloo

Dit heb ik tot dusverre, kwaliteit van foto is even wat minder anders kan ik hem niet uploaden.

rob

COen, sven, rechtsboven, 17 in mijn nummering is René Vlemmix, hij heet zeker niet Sven
En nummer 11 op mijn nummering, jouw buurman (de man die zo mooi snurkte  :D) is Rob Bos

Coen Deurloo

Ja precies, je had het op de landdag zelf ook al gezegd, maar was het weer vergeten, vandaar het vraagtekentje eerder, ik pas het wel aan zodra er wat meer namen zijn.

rob

Niet helemaal volgens het boekje, maar ok..

Ik heb flink gesnoeid in de posts van net.. Binnen no time werd het een ellenlange thread, en dan wordt de leesbaarheid er niet beter op!... Normaal gesproken verwijder ik geen berichten, maar net bij deze thread is het belangrijk dat hij goed leesbaar is zodat iedereen makkelijk de gezichten kan opzoeken bij de mensen waar hij via internet contact mee heeft...

Zodra Coen alle namen heeft (dus blijf vooral namen aanleveren!!!) snoei ik alle berichten op de post van Coen na, zodat iedereen de foto direct can zien!

Excuses, ik snoei alleen in deze thread, I promise...

petro pees

Nou lekker dan!!!!!!!!!!!!! Reageer je ergens op, wordt je
gewoon weggebonsjourd.   ;D
Tylototriton Shanjing

Coen Deurloo

Gewoon door blijven ouwehoeren, Rob heeft toch niets te doen  ::)  ;D

rob

Jullie hebben het wel druk zeker he? godsamme, je wil niet weten hoeveel posts ik weg heb gegooid...

Ik heb een geldige reden, ik heb vandaag vrij van shool.. morgen weer aan de bak... en jullie????????? :D

PeterZ

ik zit thuis te 'werken'..... maar wil wel effe tijd vrij maken om jouw bezig te houden  ;D ;D ;D

Peter

Coen Deurloo

Qwertu

Jeetje jongens, moet die foto zo groot  :-[  :P

alibombali

petro pees

Ik werk niet,ben huisvader en Rob voor shool  ;D  ben
ik te groot!
Tylototriton Shanjing