Een bezoekje aan Markus Hollriegel

DannyS

Vorige week woensdag bij Markus geweest en een paar fotootjes gemaakt. Zag er prachtig uit.

Deze crocatus verdedigt de eitjes!

Prachtig Aqrah diertje.

Mooie N.s.barani

Grotere versies op mijn Flickr.

Leuke dag gehad, ondanks de totale reistijd van zo'n 10 uur :D

Niels D

Duidelijke foto's van super practische methodes. Ik ben al dingen aan het naäpen.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

DannyS

Hij gebruikt overigens maansteen in zijn bakken. Iemand enig idee hoe ik daar aan kan komen?

Kenny

Citaat van: Danny Stammers op februari 22, 2012, 10:20:30 AM
Iemand enig idee hoe ik daar aan kan komen?

Bij de betere tuincentra die vooral aannemers voorzien van hun materiaal. Ik haal er zelf ook m'n stenen, die van in m'n strauchiibak bv. 0.35cent/kg. Als ik me niet vergis heb ik maanstenen voor Rob gehaald toen we z'n stelling aan het bouwen waren.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

naeff002

Dat is dus in België, ik ben zelf ook opzoek maar dan wel wat dichter bij huis

10 uur is lichtjes overdreven, was meer 5 uur bijelkaar.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Coen Deurloo

De website van Markus is toegevoegd aan het 'Links' gedeelte van de site.

DannyS

Citaat van: naeff002 op februari 22, 2012, 11:56:16 AM
Dat is dus in België, ik ben zelf ook opzoek maar dan wel wat dichter bij huis

10 uur is lichtjes overdreven, was meer 5 uur bijelkaar.
Ik moest ook nog 2.5 uur heen én terug van Amersfoort naar Leiden met de trein :p

naeff002

Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus