10-3-12 reptielenbeurs Hamm

Niels D

Ik heb helaas een dienst gekregen, waar ik niet vanaf raak. Misschien dat ik naar die vivariumbeurs kan, maar ook dat is nog maar de vraag. Ook die dag moet ik werken....
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Jari B

Ik ga naar Hamm samen met een klasgenote en mijn vader.  :)

naeff002

hoe laat ben je er

@Niels, het is bijna een gewoonte dat je op het laatste moment niet meer gaat. Eerst was je ziek en nu weer werken. Zit je niet mee
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Niels D

De dienst kreeg ik niet op het laatste moment, dus ik dacht voldoende tijd te hebben om er vanaf te raken. Helaas is dit niet gelukt, daar er niemand mijn dienst kan overnemen. Ik heb de teleurstelling dit keer al van tevoren kunnen verwerken.  ;) Het zit dus idd niet mee.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

naeff002

dus het is gewoon je eigen schuld ;D

Misschien maar beter, anders was straks in 1 dag je hele collectie verdubbeld.
Kevin Naeff

Niels D

Whahaha! Je hebt waarschijnlijk nog gelijk ook.....

Voor de vivariumbeurs kan misschien nog wel wat regelen, dus ik heb nog hoop om belachelijk veel salamanders, kikkers en padden in huis te halen. Ik ben ook nog op zoek naar een duizendpoot.

naeff002

in Hamm wordt je dood gegooit met duizendpoten, zijn er vrij veel. Net als spinnen.
Kevin Naeff

Maxim M.

Ik zal er jammer genoeg niet zijn.
Het word een zeer krappe maand en deze beurzen zijn iets te ver en kostelijk.
Vooral als ik dan zo ver rijd en niets kan kopen, is het ook minder plezant :)

Veel plezier iedereen.

Jari B

Er zijn bij mij gister ook wat dingen tussen gekomen waardoor het onzeker is of dat ik wel ga of niet.