10-3-12 reptielenbeurs Hamm

0 Leden en 4 gasten bekijken dit topic.

naeff002

Lijkt me wel weer duidelijk. Zijn er mensen die er heen gaan. Ik ga wel weer. Vorige keer had ik afgesproken met iemand voor een schildpad en die was niet op komen dagen, hij had een ongeluk gehad. Nu weer afgesproken met een ander persoon, wel zelfde soort schildpad en nu dus hopen dat het wel goed gaat komen.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Jari B

Ik ben zelf niet van plan om uit te gaan breiden met mijn soorten maar misschien dat ik wel naar de beurs ga met familie en kennissen, maar dat weet ik pas tegen die tijd.

Niels D

Ik ga het wederom proberen, maar nu hopen dat we niet kort van tevoren ziek worden. Anders wordt de auto zo vies.  :-X
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

naeff002

misschien moeten we er maar eens afspreken van te voren. Geeft je extra reden om te gaan.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Niels D

Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

bouffonne

Ik zou heel graag willen. maar ik ga al naar de Vivariumbeurs.
Heb er echt moeite moeten doen om vrij te krijgen.

Maar jullie mogen wel voor mij mee kijken ; ;D ;D ;D

naeff002

Zijn er nog mensen die inmiddels zeker weten of ze gaan
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

ANDRÉ-ARTHUR

Ik ga proberen om vrij te krijgen die dag..dan zul je me vast zien rond huppelen daar in Hamm :)
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

Roel

Helaas werken. Zit tot 31/mrt elk weekeind vast hier, kan dus ook niet naar de jaarvergadering dit jaar.

naeff002

Citaat van: ANDRÉ-ARTHUR op februari 22, 2012, 01:44:53 PM
Ik ga proberen om vrij te krijgen die dag..dan zul je me vast zien rond huppelen daar in Hamm :)

wie weet. Is toch een stuk groter en drukker dan in Hamm
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

ANDRÉ-ARTHUR

Citaat van: naeff002 op februari 22, 2012, 03:43:47 PM
Citaat van: ANDRÉ-ARTHUR op februari 22, 2012, 01:44:53 PM
Ik ga proberen om vrij te krijgen die dag..dan zul je me vast zien rond huppelen daar in Hamm :)

wie weet. Is toch een stuk groter en drukker dan in Hamm

Je bedoelt drukker dan in Houten :)
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

naeff002

dat is precies wat ik bedoelde ;)
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

joep

ik werk ook ploegen,maar zou erg graag ambystoma`s willen scoren in hamm,vivarium is ook geinig,

Harry

Wie gaan er uiteindelijk zaterdag naar hamm?
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

naeff002

Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus