Reptilica Beurs Geleen

waltl94

Hallo leden,
Aangezien ik uit Zuid-Limburg kom wil ik 22 juli naar de Reptilica beurs in Geleen gaan.
Maar ik vroeg me af of daar enig aanbod in salamanders is?

Wat voor soort dieren kan ik hier het meeste verwachten?

Gr. Reno

Niels D

Verwacht veel baardagamen/luipaardgecko's en slangen. Er zullen misschien wat kikkers en padden aangeboden worden. De kans op salamanders is klein.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

waltl94

Ow dat is wel jammer dan!
En speciale soorten waterschildpadden, zoals: Clemmys guttata of Malaclemys terrapin?

bouffonne

Ben het vorig jaar geweest.
Inderdaad wat Niels al zegt veel reptielen en slangen.
Ik geloof dat dat er 1 iemand stond met bufo's, maar salamanders en waterschildpadden heb ik niets van gezien.
Wel prachtige leguanenen, baardagamen, gekko's en div anolissen

naeff002

op dit soort kleine beurzen hoef je geen aparte diersoorten te verwachten. Wat waterschildpadden betreft kom je waarschijnlijk alleen geelwangen en geelbuiken tegen.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

ZoMaAr EeN mEiSjE

Citaat van: naeff002 op mei 20, 2012, 08:24:18 PM
op dit soort kleine beurzen hoef je geen aparte diersoorten te verwachten. Wat waterschildpadden betreft kom je waarschijnlijk alleen geelwangen en geelbuiken tegen.

ik ben ook al naar zo'n beurzen geweest en idd het aanbod in salamanders is klein of zelf geen..
Maar nu komt de vraag, zijn er ook beurzen waar enkel aanbod aan salamanders is of niet?

naeff002

op de ruilbeurs van de salamanderlanddag of Gersfeld
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus