Algemene ledenvergadering bij Kenny De Boeck (België)

Patrick dk

Helaas kan ik hier niet bij aanwezig zijn , voor degene die hier wel naar toe gaan . Vertel even hoe het is geweest en plaats een paar pica's aub . Grtz Patrick
C orientalis

joost.v.wijk

Ik ben er helaas ook niet bij. De afstand is me wat te groot voor 1 middagje, en ik zou dan alleen heen en terug moeten rijden.
Kenny: Ooit kom ik eens bij je kijken hoor  ;D

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Harry

helaas kan ik er niet bij zijn, want ik moet duiken. was er graag heengegaan
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

DannyS

Neemt er iemand nog iets leuks mee aan dieren etc?

naeff002

helaas zal ik er ook niet bij zijn. Had graag willen komen, maar het is niet anders.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Niels D

Citaat van: joost.v.wijk op juni 15, 2012, 02:53:51 PM

Dat geldt ook voor Kimmy en ik. Ben super benieuwd.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

joost.v.wijk

Citaat van: Niels D op juni 16, 2012, 11:35:12 AM
Citaat van: joost.v.wijk op juni 15, 2012, 02:53:51 PM

Dat geldt ook voor Kimmy en ik. Ben super benieuwd.

Ah, mooi, dan ga ik ook mee.  ;D Naar jullie rijden is nog wel te doen, dan kan ik me het tweede gedeelte van de rit laten rijden  :P

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Kenny

De laatste is een half uurtje geleden vertrokken, was een gezellig dagje met hopen geouwehoer. Danny heeft wel wat foto's geschoten.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

petro pees

Hmm,moet ook wel zeggen dat ik het jammer vind dat ik niet kon.
Maar wat in het vat zit verzuurt niet,tenminste volgens mijn vader die dat altijd zei.
Hij is al meer dan tien jaar geleden overleden,ik heb nog heel at vaten van hem staan! ;D
Petro
Tylototriton Shanjing

Steven DC

Nja voor mij was het jammer genoeg ook niet de uitgelezen moment. M'n vrouwtje is onlangs bevallen en het is nog niet de moment om ze op een zaterdag met beide dochters "achter te laten". Hopelijk snel weer een bijeenkomst bij onze brusselaar!

Niels D

In Antwerpen zou ook mooi zijn. Daar ben ik zo!

@Joost: Uiteraard zal ik je chaffeurtje spelen als het zover is.  ;) Dan mag jij in het kraaienest.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl