Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.

eitjes?

veerle

Hallo allemaal,
Eerst even voorstellen :-)  ik ben veerle en woon in BelgiĆ« ik heb sinds een maand 2 axolotls ze zijn heel gezond en actief, maar nu is er een verandering in de bak en aangezien ik nog maar een nieuweling ben zou ik toch graag Julie men ING eens horen.  Er hangen sinds vandaag op de planten (nepplanten) en aan het venster allemaal groene draadjes met piepkleine witte balletjes in zouden dit eitjes kunnen zijn ?
Alvast bedankt
Groetjes veerle

Kenny

Welkom Veerle

Dat is mogelijk, kan je een foto plaatsen? :)
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

veerle

Het lukt helaas niet om een foto te plaatsen het bestand is te groot. Ik weet van de witte axo dat het een mannetje is door de bulten aan de achterpoten maar de wild kleur is denk ik nog te klein om het te zien ze is ongeveer 15 cm. Ik zie in elk geval nog niks van bulten bij deze dus ik denk toch een vrouwtje

kevin v dijk

Als je nu een foto ergens anders op zet (bijv. Facebook) en je zet hier de link neer dan kunnen wij het ook zien.
Kevin van Dijk, Amersfoort.

Ambystoma mexicanum wildkleur
   Ommatotriton Ophryticus
   Lissotriton Italicus
   Triturus Dobrogicus
   Triturus Marmoratus
  Triturus Carnifex
  Cynops Orientalis

Niels D

Haha! Mooi man, die Jeroen!  :D
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl