Nieuwsgierigheid kan de gezondheid schaden

bouffonne

Niels D

Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Jeroen.S

Hoe gaat het nu verder met het dier Dominick? Kun je nog wat fotos maken van de verdere vooruitgang?

Ik wil je om auteursrecht vragen betreft de fotos voor het betreffende onderwerp: http://www.axolotlgroepnederland.nl/index.php/ziektebeelden

Dominick

Het gaat echt goed met het beestje! Het is echt duidelijk vooruit aan het gaan, en daar ben ik heel blij om!

In verband met die auteursrechten: het is geen enkel probleem als je ze gebruikt!  :) Ik had het zelf ook fijn gevonden om wat meer foto's ervan online terug te vinden, zodat ik me misschien wat minder zorgen had gemaakt, dus gebruik maar wat je kan gebruiken!  ;)

Ik probeer af en toe wel een foto te nemen, maar dat is niet altijd even gemakkelijk. Ik heb in een foto-album op caudata.org wat foto's verzamelt met data erbij, ik weet niet of je ze kan zien? Zo niet, dan geef je maar een gilletje. Eber's healing progress

Jeroen.S

Super Dominick, Enorm bedankt. De link werkt perfect. Je hebt de aangroei goed in beeld gebracht. Dit soort fotos vindt je inderdaad niet snel op internet. We kunnen op deze manier heel veel mensen helpen.

De bijgevoegde data geeft ook extra waarde. Goed gedaan!

Uiteraard zal ik je naam vermelden bij de fotos betreft copyright.

Dominick

Vandaag is er weer een update. Tussen de vorige foto en deze zitten welgeteld 6 dagen en er is zo'n verschil merkbaar!