Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.

Marmer/Vittatus bak verschoond

alibombali

Vandaag mijn Marmer/Vittatus bak verschoond..dit was het resultaat.
De grootste van dit jaar is 9 cm.

kevin

Zo hee dat is veel heb je ze ook allemaal geteld :P

alibombali

Ja..ik heb ze geteld..als je het in een keer goed raad, krijg je een koppeltje..

Hugo

kevin

Ik zal ze morgen proberen te tellen ;D

rob

Da's toch niet te doen zo Alex! sodeju!

kun je ze neit even fotograferen op een rijtje voor me?  ;D

FF serieus, topwerk. Ik heb je bak gezien, maar dat het er zoo veel zouden zijn had ik toch niet gedacht, even bukken, dan kan die veer wat makkelijker naar binnen geschoven worden!

petro pees

Ik zal het je zweren!Ik dacht echt daar heb je hem weer!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ik keek in eerste instantie zonder bril naar het kleine fotootje en ik dacht; heeft
ie een foto gemaakt van een bak wurmen die grappemaker!!!!!!!!  :D
Ik durf overigings niet te raden,stel je voor dat ik het goed heb,waar moet ik ze
laten?
Tylototriton Shanjing

alibombali

op een rijtje fotograveren wil ik wel doen Rob, maar dan moet jij ze ff still houden....(11 a 12 meter Marmer)

rob

je kunt me ook de totaallengte geven en de gemiddelde lengte .. wordt makkelijker raden

Coen Deurloo

alibombali

Wie er met raden 2 afzit, krijgt tijdens Houten 2 nakweek marmers 2007

jennifer distelbrink

Coen Deurloo

Ik zeg 250. Al is de 2-dieren marge wel erg weinig gezien de kwaliteit van de foto.

Wel een leuke bezigheid trouwens....

driessens rudi

Als je met raden alleen een koppeltje kan verdienen dan wil ik het ook wel even proberen; ik zeg 133. In ieder geval een prachtig resultaat, proficiat!!!! En nog veel succes verder, al kan het nu al niet meer kapot denk ik. Nogmaals proficiat. Hopelijk laat je ons nog wat mee genieten van het verdere verloop....