Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.

Beginnen met salamander houden.

Twan Berg

jimmy

waarschijnlijk zijn je fotos dan te groot,dan moet je ze eerst verkleinen  ;)

joost.v.wijk

Even verkleinen naar 640X480 pixels met een Image Resizer. Als je die nog niet hebt (kun je zien als je met je rechtermuisknop op de foto klikt), kun je het gratis downloaden (even zoeken via Google).

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Twan Berg

daar ga ik morgen mee aan de slag, maar ik heb een screen shot gemaakt , en dat wil ik posten, maar ik kan het niet vinden.. iemand tips?

jimmy

Screenshot kan je bv in paint ophalen met Ctrl- v

Twan Berg

Twan Berg

Ik heb de salamanders 12 stukken worm gegeven (was een dunne worm dus kon iets grotere stukjes geven) en heb ze ongeveer 2 en een half uur laten liggen en tot mijn verbazing lag er nog maar een stukje :) goed nieuws dus  ;D

joost.v.wijk

Kom op met die foto's!!! ;D ;D ;)

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Twan Berg

Ik ga vandaag foto's posten!!!!!  ;D ;D

Niels D

Via photobucket is het heel makkelijk om de foto's te posten. Upload je foto's naar photobucket en gebruik de toegewezen IMG-code in je bericht op het forum (knippen plakken) en de foto verschijnt na het plaatsten van het bericht op de plaats waar je de code had gezet.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Twan Berg

oke, dankje  :)

ik heb het foto toestel er nu aan hangen maar ik zie nergens de foto's haha... Help!

Twan Berg

Dit zijn de foto's  ;D :

De hele bak

aan het klauteren

Lekker onder het mos

met z'n alle bij de steen

Onder het blad uit de tuin

Grootste van de "gang"  ;D

Buik-shot  ;D ;D

Zo mager  :'(

weer de magere... :'( :'(

Nu echt met (bijna) Z'n alle bij de steen haha  ;D ;D ;D

Niels D

Goede setup en mooi dat je voor deze soort hebt gekozen. Zijn echt leuke beesten, zeker als ze straks als volwassen dieren in het aquarium zitten. Die magere kan het best redden, hoewel de kans redelijk groot is dat het een minkukeltje blijft.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Twan Berg

Dankjewel  ;D

Meer reacties?  :)

Thibaut Vds

A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl