Tylototriton shanjing te ruil aangeboden

joost.v.wijk

Er zullen vast nog wel meer lijnen in de omloop zijn. Harry heeft echt wel veel gekweekt, maar niet alle dieren zijn afkomstig uit zijn lijn.

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Niels D

Dat vele kweken geloof ik idd wel. Onze vrouwen hebben wederom enorme hoeveelheden gelegd. Als je dan nagaat dat de larven binnen het jaar weer vruchtbaar zijn.....
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

herman Overmars

Citaat van: Harry op mei 09, 2013, 04:00:23 PM
Ik denk dat het zonde is om de nakweeklijn van alex te combineren met andere shanjing, daar de alex lijn toch speciale dieren zijn. Kleinere vorm, makkelijker kweken en snel volwassen. Het zijn duidelijk andere dieren dan die grote shanjings die ik vroeger had. Ook hoopte dat ik juist de 2 goede kwekers, jij en herman. Deze speciale vorm in stand zouden houden.

Wij houden nog steeds op beperkte schaal, de shanjing's in stand, Marianne heeft nu ook weer een stuk of tien larven en Petro heeft er ook een stuk of tien van ons
Tylototriton Shanjing 4,5

laurens

Ik heb 1 salamandra terrestris mannetje en 4 chanjings van een andere lijn ,en een kweekgroep van 5 cynops cynareus meschien wilt u ze tegen een van deze ruilen ?
Gr. laurens