Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.

2x P. Labiatus

Morrison

Hallo,

Ik was van plan 2 vuurbuikjes te halen bij de plaatselijke 'reptielenzaak' en had dus ook gehoopt dat het vuurbuikjes waren, maar het blijken, na het zoeken op internet, P. Labiatus te zijn.

De reden dat ik ze weg wil doen is omdat ik daarvoor dan weer een te kleine bak heb en ik geen mogelijkheid/ruimte heb er een grotere neer te zetten. En omdat ze nogal agressief zijn ik het maar vervelend voor ze vind als ze zo op elkaars lip zitten.

Ik durf niet te zeggen wat het geslacht is. Bij axolotls ben ik er dan wel wat handiger in dan bij kleinere salamandertjes. Ik doe ze het liefst allebei weg aan iemand die er dus de ruimte/juiste bak voor heeft.

De paar dagen dat ik ze nu heb hebben ze prima gegeten. (Rode mug, zelfs pellets).

Ik heb ze voor 12,50 gekocht. Ik weet niet wat de gemiddelde prijs voor de beestjes is, maar ik zat te denken aan 10 per beestje. Op te halen in Ede.

Roy van Grunsven

gewoon terugbrengen. Ze hebben je iets anders gegeven dan ze gezegd hebben. Dus moeten ze je gewoon je geld terug geven.

Maxim M.

Wat Roy zegt. Dierenwinkel eigenaars moeten leren hun dieren juist te benamen.
Als ik in de supermarkt appels vraag, verwacht ik ook geen bananen te krijgen.

joost.v.wijk

Eigenlijk had je ook beter kunnen weten. Je bent geen beginner hier op het forum, en er zijn al zo vaak topics geweest waarin staat dat je geen salamanders uit een dierenwinkel moet halen...

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Morrison