Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Foto's Beurs in Houten

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Coen Deurloo

Bekijk de foto's van de Reptielenbeurs in Houten van 2 December 2007 hier: Foto's Reptielenbeurs in Houten (klik rechtsboven op "View as slideshow" om ze op een prettige manier in groot formaat te bekijken.)

Enkele hoogtepunten:


Uitreiking door Alex van de "Raad het aantal salamanders" prijsvraag, een 2-tal T. marmoratus aan de winnaar Kevin.


De stand van Harry en Pamela


De ultieme verzoening, Harry met een kleurplaat van Alex



Alex legt het nog eens uit...


Om de bandbreedte van Caudata.nl wat te besparen zal ik vaker foto's op mijn Flickr account neerzetten en hiernaartoe linken.

kevin

Zijn leuke foto`s geworden en ik maar hele tijd denken dat me haar niet goed zat :P

Henk Wallays

Daar heeft Alex minder problemen mee ;-)

alibombali

En toch heb ik s'morgens een half voor de spiegel gewerkt om er een scheiding in te krijgen... ???

kevin

Hahahaha :P.

Maja het was sochtends koud dus had bijna hele tijd kapouchon op me hoofd vandaar dat ik dacht dat het er niet uitzag :P.

petro pees

Ik heb de foto's van Coen eens vergeleken met die van Foto-Foto.nl.
Eens te meer is toch weer te zien het verschil tussen commersie en
hobby.
Ondanks dat er wel enkele foto's van de beurs zelf bij zijn is bij foto-
foto,het grootste deel gericht op de mensen die er rondliepen.
Terwijl op de foto's van Coen de beurs wordt weergegeven en de
sfeer ervan met de mensen erbij.
Bovendien Coen weer duidelijke en mooie foto's met dat persoonlijke
verwijzinkje naar de forumbezoekers.Bedankt.  ;)
Tylototriton Shanjing

driessens rudi

Heel mooie foto's Coen. Mensen die de fotoreeks zien zullen nu vast denken: " verdomme spijtig dat ik dat gemist heb". Het zijn wel niet allemaal salamanders maar het was toch een zeer leuke uitstap. Je ontmoet er altijd mensen die net als jij met dezelfde hobby bezig zijn en dan is het altijd gezellig. Daarbij, beestjes kijken verveeld mij nooit. Bedankt Coen voor de mooie reportage ;)