Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.

Axolotl

ImmanuelD

Hoi,

Ik ben op zoek naar een axolotl van rond de 14 centimeter. Dit zodat de axolotl even groot is als mijn huidige 2. Voorkeur gaat uit naar een gele axolotl, maar als je iets anders te bieden hebt ben ik uiteraard bereid naar je aanbod te kijken.

Ik woon in omgeving Utrecht.

Hoor graag van jullie

ImmanuelD

Ik ben nog steeds op zoek :( Er zijn wel wat winkels die ze hebben, maar ik heb al teveel slecht verzorgde en zieke axolotls gezien.

Ik hoop dat iemand een golden axolotl voor me heeft. Een zwarte wildkleur is ook welkom!

als je een kweker kent in de buurt van Utrecht hoor ik het graag. Ik beschik over vervoer en vind het niet erg om een eindje te rijden.

Niels D

Kijk eens op de facebookgroep "Newts and Salamanders wanted".
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

ImmanuelD

Ik heb mezelf uitgenodigd, erg bedankt voor de link. Moet nog even wachten zodat ik toegelaten wordt :) Hoop zo een axolotl te vinden. Je bent erg behulpzaam NielsD!