Help, mijn man heeft een hobby...

Sergé Bogaerts

Ik zag gisteren een reclame voor het nieuwe RTL4 programma: Help, mijn man heeft een hobby".

Over vrouwen die klagen dat hun man te weinig tijd besteed aan andere zaken dan zijn hobby. In beeld kwam een kamer vol met aquaria en een vrouw die vond dat haar man te veel tijd besteedde aan zijn SALAMANDERS!!!

Vraag is: kennen wij deze familie? Zo ja, wanneer wordt het uitgezonden zodat respectievelijke huisgenoten het niet kunnen zien omdat ze anders op verkeerde gedachten worden gebracht ;-)

Op de RTL4 site is nog niks te vinden over wanneer het programma uitgezonden wordt.

Sergé

Erik Maassen

Ik ben ook erg benieuwd wie dat is! Overigens wordt het tijd dat RTL ook een programma gaat maken dat het heet Help, mijn vrouw loopt weer te zeuren..  :P!

Erik

DannyS

Inderdaad..

Het lijkt me wel gaaf om te weten wie dat is :) Ik geef die man groot gelijk :D

Wouter

Ik weet om wie het gaat, de man is zeer bekend op dit forum... ik laat het aan hemzelf om het nieuws te onthullen  :P

Coen Deurloo

Is het...Alex? Harry? Ik vind dit bijzonder spannend!

petro pees

Over wie het is sluit ik me bij het antwoord van Wouter aan,wel
kan ik zeggen dat het wordt uitgezonden op 4 september.
Petro
(o,ik ben dus niet getrouwd!)
Tylototriton Shanjing

DannyS

als deze persoon bekend is op dit forum kunnen het er maar 2 zijn.. Alex of Rob.
Al heeft zover mijn geheugen nog werkt Alex geenl aquaria in zijn huiskamer staan. Bij hem staat alles in de schuur en in de tuin. De enige sallies die binnen staan, zijn juveniel.

Ik heb de reclame niet gezien, anders had ik het ook vast geweten.
Ik denk niet dat het Harry is..

4 september staat genoteerd :)

alibombali

Tja, Alex dus....ze hebben 5 dagen bij me gefilmd (soms tot 12 uur s'nachts), ik heb een week niet gegeten, 4 kilo afgevallen, 2 maal migraine en gemiddeld 2 uur geslapen!!!
Het gaat dus over de uit de hand gelopen hobby en wat voor effekt dat heeft op het gezin.
Dus gesprekken met een psycholooge en John Williams.....
Ik mag er niet veel meer over vertellen, maar wat zeker is dat er zeker veel mooie beesten en een knappe snuiter in beeld komt.....

Coen Deurloo

Tjee Alex, ik ben benieuwd! Ga je het opnemen? Of krijg je misschien een DVD versie van de aflevering? Lijkt me erg leuk...

petro pees

Citaat van: Alex Kenter op augustus 11, 2008, 09:21:11 PM
Tja, Alex dus....een knappe snuiter in beeld komt.....

Een knappe snuiter???   Komt er 1 van je buren in voor????  :D :D :D
Petro
Tylototriton Shanjing

DannyS

Deze mag je vast wel beantwoorden:
Wist je er van, of wist je van niets?

Sergé Bogaerts

Ik dacht al de wereld is te klein, het moet iemand zijn die aangesloten is bij de vereniging! Ik zag het allemaal in een flits en hoorde alleen het woord salamanders en zag even een vrouw maar herkende haar niet zo snel.

4 september, het staat genoteerd!

Alex, kan ik een mail rondsturen aan de leden van de vereniging? Ik zal je naam niet noemen, kijken wie je allemaal gaat herkennen ;-)
Een beetje discussie bij verschillende families is misschien zo slecht nog niet...of wel?!

Met die knappe snuiter bedoelde hij natuurlijk een van de hoofdrolspelers...een salamander...

®ob

Dat laat ik mijn vriendin dus NIET zien hahahaha.. We wonen beide nog thuis, maar we zijn ons heel langzaam aan het oriënteren op de woningmarkt. Volgens mij heb ik haar al zover dat ik een eigen garage of schuur mag maken voor mijn hobby..

Moet je nu ook het aantal soorten verminderen of iets dergelijks Alex, of moet je daar over zwijgen?

(@ Danny, ik heb lang niet zoveel dieren als Alex hoor!)

Ik begin wel een patroon te ontdekken, als Petro schrijft dat hij ook iets van een bepaald geheim weet, dan is Alex er 95% van de tijd bij betrokken :)

DannyS

Ik was ook vrij zeker dat je nog niet getrouwd was :) Het feit dat ik niet meer wist of Alex wel of geen sallies in zijn woonkamer heeft deed me nog twijfelen..

Alex móet natuurlijk niets :p

Alex: wat me daarnet te binnen schoot: Heb je nog reclame gemaakt voor ons?