Ik was op de landdag en heb aangeschaft

Gerrit Krips

Uit nostalgische overwegingen (oude liefde roest niet) heb ik van Jef Janssens 6 juveniele Cynops pyrrhogaster sasayama betrokken.

Vercnocke Redgy

yes folks ik heb mij aangeschaft 4 juviniele Toricha Granulosa en een koppel Euproctus platycephalus (ja ik weet dit zijn strikkt beschermde dieren binnen Europa) doch deze dieren heb ik mij aangeschaft voor mijjn bestaand groepje aan te vullen ook heb ik mijn medewerking aangeboden om mee te werken aan een kweekproject van  François Maillet waar ook deze van afkomstig zijn ,hopelijk heb ik in de toekomst enige info die ik samen zal stellen van de waarnemingen die ik verzamel

Platoplato

Ik heb twee coole juveniele exemplaren triturus marmoratus gekocht. Ze waren eigenlijk al verkocht, maar de sympathieke verkoper (volgens mij Hugo?) gunde mij ook m'n mazzeltje! Super!

Hugo

Hey Sebas,,

Dat klopt! Had ze voor mezelf gekocht in eerste instantie, maar werd zelf ook gematst op de leuke landdag, dus dan gun ik je dat natuurlijk graag!:D

Hoop dat je er mooi van geniet, ik zeker van mijn nieuwe diertjes! :)

Sergé Bogaerts

Ik ben volgens mij de enige die niks gekocht heeft... Maar ik was ook niet op zoek, dat scheelt. Ik heb vooral boeken verkocht! Als het zo door gaat zijn we snel uit de kosten en door de voorraad heen.

Maar het blijft leuk om te zien hoeveel er stiekem toch gekweekt wordt, volgens mij was het aandeel wildvang dieren nihil.

Robkeulers

Sergé, ik schaam me een beetje!

Ik had natuurlijk moeten opschrijven dat ik een boek van jullie heb gekocht! wat een leuk ding zeg!  Duidelijk en overzichtelijk,top.

Coen Deurloo

Citaat van: Rob Keulers op september 18, 2008, 07:32:08 AM
Sergé, ik schaam me een beetje!

Ik had natuurlijk moeten opschrijven dat ik een boek van jullie heb gekocht! wat een leuk ding zeg!  Duidelijk en overzichtelijk,top.

Dat spreekt toch voor zich, volgens mij heeft iedereen dat boek gekocht!  ;D

Hugo

bart

hallo
sorry voor de late reactie
ik heb van petro enkele t.shanjing's en zes p.labiatussen overgenomen
en 2 kleine pyrrogaster'tjes maar weet haar naam niet

grtz bart

Jari B

Wie verkocht Cynops ensicauda op de landdag?

Robkeulers

Die lange grijze man was Max Sparreboom. ALs je zijn emailadres nodig hebt moet je me maar ff PM'en