Even voorstellen

salamandre

Hallo,

Ik ben Willem, en ik kweek als een jaar of 10 salamanders.
Mijn grootste interessen gaat uit naar landsalamanders.
Op het moment heb ik echter geen soorten meer in mijn bezit.
Omdat ik een aantal jaren in Engeland heb gewoont heb ik het geluk gehad dat ik daar soorten kon houden die in Nederland verboden zijn. Mijn dieren bestand bestond toen o.a. uit:
Salamandra s. salamandra
Salamandra s. terrestris
Salamandra s. terrestris ( Solling )
Salamandra s. terrestris ( Rood )
Salamandra atra atra
Triturus alpestris

Omdat dat ik weer terug naar Nederland moest heb ik toen alles verkocht en ben toen totaal met de hobby gestopt.
Ik wist toen nog niet dat je atra's in Nederland wel mocht houden, anders had ik deze natuurlijk nooit weg gedaan.
Maar gelukkig heeft mijn Opa die in Oostenrijk woont een kweek groep zitten waar ik misschien toch maar weer wat dieren van betrek om mee te beginnen.

Op het moment heb ik dus niets meer zitten, maar daar zal hopelijk snel verandering in komen.
Op het moment ben ik eigenlijk alleen op zoek naar Salamandra corsica.

groeten,

Willem

Coen Deurloo

Hugo

Dag Willem,

Je hebt een aantal mooie dieren gehad.
Jammer dat ze hier niet gehouden mogen worden!

Welkom in onze gelederen!!
Al lid van de vereniging geworden? :)

salamandre

Nee, nog geen lid van de vereniging geworden. Ik heb over het algemeen ook niet zo'n goede ervaringen met verenigingen. Ik weet natuurlijk niet hoe dat hier zit, maar de meeste verenigings leden gunnen elkaar het licht niet in de ogen. Ik heb ooit eens een vooraanstaand lid van Dendrobates Nederland opbezoek gehad die bij mij 3 pumilio bleu jeans kwam halen. Die gast heeft toen 2 uur lang heel de vereniging en zijn leden door de slijk zitten halen. Om nog maar te zwijgen over de doelgroep Chameleons.
Maar dit is eigenlijk ook meer iets voor een andere topic.

Coen Deurloo

Dat is in 'onze' vereniging wel anders hoor, de bijeenkomsten zijn altijd erg gezellig en volgens mij wenst niemand iemand anders een enge ziekte toe haha...

Robkeulers

Een jaar of 10 geleden at ik in een restaurant, het was echt niet lekker.Sindsdien ben ik gestopt met eten, want al het eten is vies.......... :D :D :D

Welkom op het forum!

enne, wat ik probeerde te zeggen is dat één slechte ervaring niet direct betekent dat een hele categorie niet in orde is... Meld je aan, en wij bewijzen je het tegendeel!

petro pees

Citaat van: Rob Keulers op september 22, 2008, 06:37:40 PM
Een jaar of 10 geleden at ik in een restaurant, het was echt niet lekker.Sindsdien ben ik gestop met eten, want al het eten is vies.......... :D :D :D

Welkom op het forum!

enne, wat ik probeerde te zeggen is dat éém slechte eraring nit direct betekent dat een hele categorie niet in orde is... Meld je aan, en wij bewijzn je het tegendeel!

He,
Zeg Rob is er iets met je toetsenbord?
Ik mis nogal wat letters in je stukje.
SPELLING!  ;D

En Willem,
Heel erg welkom,ik ben benieuwt wat je eerstvolgende soorten zullen zijn.
En wat de vereniging betreft;zul je wel gauw merken als je lid bent.
In ieder geval is ons verenigingsblad vanaf de eerstvolgende keer in kleur!
Petro
Tylototriton Shanjing

Robkeulers

Je hebt gelijk Petro.. ik zit op mijn laptop en schijnbaar gaat iets niet goed met de toetsen, had het moeten controleren.. bij deze is het aangepast!