aanpassingen, nieuwe features, etc van de site

Robkeulers

Coen en ik zijn momenteel druk bezig met het restylen van de website, zowel inhoudelijk als qua layout. We zijn echter wel nog op zoek naar leuke ideeën, tips, opmerkingen..

Zijn er dingen die je mist of graag erbij zou hebben, of wil je zaken graag anders zien? laat het ons even weten. Verandering van spijs doet eten, dus af en toe inbreng van anderen is alleen maar fijn.

Dus kom maar op met alle goede ideeën, plannen etc die jullie hebben!

Rob en Coen

petro pees

Nou daar gaan we dan;De chat boven in?,en de chat boven  en de chat .......in,
etc,etc. :D
Petro
Tylototriton Shanjing

Robkeulers

Thanks Petro, de chat zal zoals je vraagt gedeactiveerd en verwijderd worden ;)

Zijn er nog andere zaken die jullie graag anders zouden willen zien? zijn er ook nog tips voor uitbreiding?

Ik vind het opvallend dat ik regelmatig feedback krijg van leden, maar nu ik er expliciet om vraag blijft het stil... Wie heeft er feedback, opbouwende kritiek, tips etc?

Jari B

Meer foto's van Aquariums en terrariums op de fotogallerij want er staan niet echt veel foto's.

Robkeulers

Jari, dat moeten de leden (wij samen) doen. Ik bedoel meer dingen in de zin van:

mis je een onderwerp in de forumlijst waar je in kan posten?
wil je bijvoorbeeld extra features in de pb-lijst (foto's versturen of zoiets)

Technische zaken dus!

Jari B

Ik wil dat meer mensen foto's posten.
Mischien een idee om een foto wedstrijd te houden?
Dat zet de mensen wel aan om foto's te maken en op de site te zetten.
Want zulke wedstrijden heb je wel topics voor nodig en mischien een speciaal onderdeel voor op het forum.

Robkeulers

Da's waar... Nu begrijp ik je beter Jari!

dit zullen we zeker meenemen, er zullen waarschijnlijk op fotogebied ook wel het een en ander aangpast worden.

Probeer bij je post je goed te verwoorden zodat we je meteen begrijpen, dit was overduidelijk miscommunicatie.

Joey Immers

hallo.

Wat ik wel vind is dat er meer info over ziektes mogen komen...

wat voor soorten welke medicijnen welke dosering enz.....

Groet joey ;)
Joey immers.

hypselotriton orientalis

DannyS

Op een foto-forum na kan ik op dit moment niets verzinnen, maar dat is al voorgesteld.

Joey Immers

oow en nog 1 ding :P

een kopje komen met Beurzen evenementen ??

Groet joey
Joey immers.

hypselotriton orientalis

Joey Immers

Citaat van: Jari B op november 01, 2008, 12:40:53 PM
Ik wil dat meer mensen foto's posten.
Mischien een idee om een foto wedstrijd te houden?
Dat zet de mensen wel aan om foto's te maken en op de site te zetten.
Want zulke wedstrijden heb je wel topics voor nodig en mischien een speciaal onderdeel voor op het forum.

Dat vind ik eigenlijk wel een goed idee...
En de winnaar mag dan zijn foto 1 week op de homepage ?? :P

Groet joey
Joey immers.

hypselotriton orientalis

Coen Deurloo

Robkeulers

Kom maar met alles wat in je opkomt he!

We kunnen niet garanderen dat het er daadwerkelijk komt, maar we kunnen niet meer dan ons best doen he..

Blijf vooral ideeën spuien

Etienne

Is het wellicht een idee om het aantal caresheets op de site uit te breiden met Nederlandse vertalingen van de Engelstalige caresheets op Caudata Culture? Dit natuurlijk alleen wanneer de auteur van het betreffende caresheet en Caudata Culture hier hun toestemming voor gegeven hebben. Ik zie dat het caresheet Triturus marmoratus dat nu op de site staat ook een vertaling is van het artikel op Caudata Culture, dus ik ga er gemakshalve maar even van uit dat die toestemming ook verkregen kan worden. Wanneer hier belangstelling voor bestaat wil ik best wat vertaalwerk op me nemen.

Robkeulers

uitgebreidere caresheets en verschillende toepassingen hiervan staat op de agenda.

Etiënne,je staat op het lijstje, we nemen contact met je op, bedankt voor het aanbod!