aanpassingen, nieuwe features, etc van de site

A34

Wat ook mischien mooi zou kunnen zijn is als iedereen zijn eigen fotos op eigen profiel kan zetten. :)
Je hoeft dan maar op iemand zijn profiel te klikken en je weet meteen hoe en wat hij voor dieren houd.
Je zou dan ook aan de hand van de fotos tips kunnen geven of verbeteringen etc.

Hugo

Gaaf idee, Jeroen!
Iedereen zijn eigen album als het ware!

A34

Precies.
Alleen weet ik niet of Caudata hier de upload ruimte voor heeft.. ?

Coen Deurloo

Citaat van: Jeroen op maart 12, 2009, 09:52:45 PM
Precies.
Alleen weet ik niet of Caudata hier de upload ruimte voor heeft.. ?

Op de nieuwe server is hier waarschijnlijk genoeg ruimte voor.

Morna

Zo niet, dan misschien gewoon een koppeling in het profiel die automatisch foto's toont uit een andere opslagruimte? Er zijn natuurlijk genoeg gratis fotoalbum-mogelijkheden, dat is een kwestie van koppelen :) Wellicht is het mogelijk om een stylesheet te maken waardoor de foto's die worden getoond, op een pagina in de stijl van de website worden getoond. Volgens mij is dat goed te realiseren met een combinatie van javascript of php en css.

Coen Deurloo

Citaat van: Morna op maart 13, 2009, 12:00:05 PM
Zo niet, dan misschien gewoon een koppeling in het profiel die automatisch foto's toont uit een andere opslagruimte? Er zijn natuurlijk genoeg gratis fotoalbum-mogelijkheden, dat is een kwestie van koppelen :) Wellicht is het mogelijk om een stylesheet te maken waardoor de foto's die worden getoond, op een pagina in de stijl van de website worden getoond. Volgens mij is dat goed te realiseren met een combinatie van javascript of php en css.

Als je mee wil helpen zoeken, graag ;) op de nieuwe site wordt er gebruik gemaakt van joomla 1.5.9 en hetzelfde forumsysteem als dit.

Morna

Ik snap :) Joomla heeft in elk geval veel features en add-ons, van SMF weet ik niet maar het lijkt me van wel. Ik ga eens kijken.

A34

Een vraag ..blijft de vernieuwde site wel altijd onder www.caudata.nl te vinden?

Ik ben misschien van plan mijn auto een beetje te pimpen, En wil dan (met toestemming van jullie)
w w w . c a u d a t a . n l onder langs mijn deuren laten lopen :)

(niet mijn polo maar zo ongeveer maar dan met sierletters en beter geplaatst)

Dit dan wel alleen als de site ook altijd onder deze te vinden is ..

Robkeulers

Ik zou het niet doen Jeroen....

www.salamanders.nl lijkt me slimmer ;). Caudata.nl blijft in de lucht, maar niemand weet voor hoe lang..

A34

I know ..maar caudata klinkt wat misterieuzer :o Maar je hebt soms sites die zijn te vinden onder 2 of meer adressen. Dit word dus niet zo ?

Robkeulers

het komende jaar wel, maar ik kan geen garanties geven voor de toekomst. In het kader van de kosten zullen we toch op een gegeven moment verder gaan onder 1 naam, en wij kiezen voor de meest voor de hand liggende natuurlijk.

A34

Oke jammer .. ik vind wel wat anders hoop ik :)

Chris Schouten

ik zou eerder iets met een mooi logo doen en dan achter op het raam of iets dergelijks
Triturus marmoratus - 0.0.5

Robkeulers

Pssst, mensen die nog opmerkingen over de auto willen maken, maak even een nieuw topicje aan.. dit topic gaat over de nieuwe website...