Ik was op de beurs in Houten en schafte aan.....

Jari B

Ik was op de beurs in Houten en schafte 3 Triturus Marmoratus en 5 Triturus Dobrogicus aan.
Wat hebben jullie allemaal gekocht?

Joey Immers

Hallo ik was er ook ;)

ik heb aangeschaft.

0.0.4 Taricha granulosa
0.0.3 plethodon cinereus.
0.0.7 Tylototriton shanjing.
0.1.0 Tylototriton verrucoses.

Joey immers.

hypselotriton orientalis

Jari B

En ik heb ook nog 2 droogbeveiligers aangeschaft.

kevin

Ik ben ook geweest was een gezellig beursje kwam terug met heel wat anders dan salamanders.

0.1.0 B.c.i het. Albino (Peter Khal)
0.1.0 B.c.i Salmon
0.1.0 Phelsuma stadingi
1.2.0 Zwarte weduwes

Harry

Wij vonden het super gezellig!! doordat de tafel naast ons leeg bleef en wij die erbij kregen hadden we echt een lange grote stand. Iedereen kwam braaf zijn bakjes op de tafel zetten met dieren die vervolgens weer snel verkocht werden, zodat er dan gesjopt kon worden op de beurs.

Veel potjes met Microaaltjes zijn van de hand gegaan,  wasmotten, en natuurlijk heel wat soorten salamanders. Uniek was dat er geen wildvang shanjing werd aangeboden en er maar liefst 3 verenigingsleden met nakweek shanjing zaten wat ook nog eens goed werd verkocht. Dan zijn we toch eindelijk op de goede weg

Overigens stond er een duitser salamandra s terestris te verkopen. Dat mag in duitsland wel, maar hij wist niet dat dit hier niet mocht. Ik heb hem maar snel gewaarschuwd en hij haalde de dieren direct van tafel.

en elkaar allemaal natuurlijk weer gesproken.

En gelukkig de meeste salamanders weer aan bekenden verkocht zodat alle nakweek toch ook nog eens op de juiste plekken terecht komt. Ook waren alle folders van de salamandervereniging opgegaan.

Wij vonden zo'n grote gezamenlijke stand waar iedereen zijn dieren op mocht zetten een groot succes en volgend jaar voor herhaling vatbaar.

Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Coen Deurloo

Klinkt goed, ik kon er helaas niet bij zijn deze keer. Als het goed is heeft een collega van me wat microaaltjes voor me meegenomen. Vandaag heb ik de bak ingericht voor mijn L. italicus groep, dus wie weet komen ze binnen aanzienlijke tijd van pas...;) Ook mooi dat de folders zo snel opgegaan zijn!

Jari B

Klopt, de enige salamanders die niet van de salamandervereniging waren maar wel te koop waren zijn: Salamandra s terestris, Ambystoma tigrinum en volgens mij Pachytriton labiatus.

Pamela

Ik heb Blaptica's (kakkerlakken) aangeschaft. Ik heb gelezen dat dit goed voedsel is en ga eens proberen of ik deze kan vermeerderen. Mijn verwarmingsmat staat toch altijd aan, dus een bak kan er nog wel bij.

Verder was ik op zoek naar dwergbaardagaampjes, maar die heb ik niet gevonden. Ik had natuurlijk ook niet veel tijd om te zoeken omdat ik achter de gemeenschappelijke stand stond ;D

Ik denk dat zo'n gemeenschappelijke tafel een goed initiatief is, wel denk ik dat we een volgende keer 2 tafels moeten nemen. We hadden nu geluk dat onze buren niet kwamen opdraven en de organisatie ons vroeg of we de lege plek wilde opvullen.

Roel

Denk dat ik volgend jaar ook maar eens ga kijken.
Ben er nl door giga vrije tijd gebrek nog nooit toe gekomen.