Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Tekeningen Gemaakt door moi :D

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sala-fan

Hier laat ik wat tekeningen zien die ik gemaakt heb, het leek me wel leuk om dat met jullie te delen
Nog geen salamanders, maar daar ben ik mee bezig  ;D
Ik hoop dat ik ook andere dieren mag posten (ook amfibieen)
hier komen de scans 






Hugo

Hey Maarten,
Dat gaat je goed af!
Vooral de dendrobates vind ik gaaf!
Tijd om ook wat salamanders online te plaatsen, ben benieuwd!

sala-fan


Kenny

Mooi hoor, als ik je een tip mag geven...ga even rond de countouren met een staedler pigment liner van verschillende puntdikten  ;)  bv bij tek1: een 0.05 voor rond de bromelia en een iets dikkere (0.1) voor de schaduw, de kikker zelf met en nog dikkere (0.3 bv) en de schaduwvlakken of donkere spots van de kikker trug met een fijne.
Ook altijd kijken dat je lijntjes die je trekt met potlood steeds stoppen(potlood opheffen vooralleer de lijn ernaast te beginnen) omdat je anders aan het eind van je lijntje een bocht van 180graden hebt (als je begrijpt wat ik bedoel)  ;).
Maar eu blijf vooral tekenen! Zal ooit eens wat tekeningen van me inscannen en je doorsturen, is deel van m'n opleiding.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

sala-fan

ik zal proberen de randen iets te verdikken (als je begrijpt wat ik bedoel)
maar door het scannen worden ze wat zachter van kleur etc.

sala-fan

#5
Heey allemaal
Ik heb wat tekeningen gemaakt van salamanders :D
Hope you like it

De eerste is een Cynops-soort:



sala-fan

Heey allemaal,
weer wat sally's getekend
CiteerMaar eu blijf vooral tekenen! Zal ooit eens wat tekeningen van me inscannen en je doorsturen, is deel van m'n opleiding.
Misschien kun je binnekort ook wat inscannen, ben benieuwd

De eerste is een Kamsalamander


En deze een Notophthalmus viridescens


het is jammer dat ze vervagen door het inscannen