Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Triturus karelinii (Arntzeni)

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Steven DC

Wat foto's van m'n nieuwe aanwinsten. 1.1 T. karelinii

de man:




De vrouw:



Joey Immers

mooi spul ;)

Waar heb jij ze vandaan ik ben ook nog op zoek naar karelinii's

Gr joey
Joey immers.

hypselotriton orientalis

Steven DC

Hey Joey,

Ik heb ze van Jef, maar nu heeft hij zelf nog maar één triootje juvenielen over. Misschien kan je eens kijken bij de kwekerslijst en dan iemand contacteren. Ben zelf ook nog op zoek naar wat karelinii's maar de tijd ontbreekt me om ze eventueel op te halen...

Robkeulers

Leuk man!
klopt het dat de arntzeni door niet veel houders meer gehouden wordt, of zit ik er nu naast?

DannyS

Op de KN-lijst staat dat er 5 houders zijn..met flink wat dieren in totaal. (en ja, de KN-lijst ligt naast mn PC :P)

Coen Deurloo

Citaat van: Danny Stammers op maart 16, 2009, 01:35:50 PM
Op de KN-lijst staat dat er 5 houders zijn..met flink wat dieren in totaal. (en ja, de KN-lijst ligt naast mn PC :P)

Maar is dat ook de arntzeni vorm?

DannyS

Dat staat er helaas niet bij.. handige tip voor de volgende KN-lijst.

Hugo

Hoi,

Ik heb geen nakweek van 2008, maar de eerste eieren van dit jaar staan op het punt van uitkomen.
Ik heb tevens de eerste larven van de Kaukasus variant rondzwemmen.

Dus mochten jullie niet op korte termijn wat vinden dan heb ik overe enkele maanden wellicht wat diertjes beschikbaar!

Steven DC

Citaat van: Rob Keulers op maart 16, 2009, 01:21:56 PM
Leuk man!
klopt het dat de arntzeni door niet veel houders meer gehouden wordt, of zit ik er nu naast?

De kaukasus wordt niet veel meer gehouden, denk ik. Ik was oorspronkelijk op zoek naar kaukasus maar kon ze helaas niet vinden.
Ik geloof dat enkel Hugo en Heinz de kaukasus nog hebben zitten...