paludarium 30-30-35 foto's

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

dimitri J

Hey, mensen. Morgen of woensdag zou m'n nieuwe bakje er moeten zijn. Hier zal ik foto's posten van de toekomstige inwoners en de opbouw van de bak zelf


grtz
dimitri J

Roel

Ben benieuwd weet je al wat je erin gaat houden?

Roel


Steven DC

30 x 30 x 35? Ben ik ook wel benieuwd wat je daar gaat inhouden ???

dimitri J

Het is iig geen salamanderbak ;D Zou veel te klein zijn lijkt me. Nee het is de bak voor m'n koppeltje epipedobates tricolor (een gifkikkertje)

Ik zal proberen straks een foto te maken van m'n grote bak die ik had. Mensen die ongeduldig zijn wil'k wel doorsturen naar m'n websiteje  www.freewebs.com/paludaria-dimitrij

naeff002

Hoeveel gifkikkertjes gaan er in. Want ook daarvoor is de een beetje aan de kleine kant. Ben benieuwd hoe je het gaat inrichten.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

dimitri J

Er gaat een koppeltje epipedobates tricolor inkomen. Deze kikkertjes moeten minimum in een aqua40 gehouden worden (30-30-30). M'n bak is dus 30-30-35 en ik ga m'n best doen hem zo efficient mogelijk in te richten voor zodat ze het bakje optimaal kunnen benutten.

Ik houdt jullie zeker op de hoogte


grtz
dimitri J

dimitri J

Het bakje zal pas zaterdag klaar zijn. Ik zal jullie op de hoogte houden met foto's en uitleg  :)

MVG
dimitri J

dimitri J

Bakje gisteren gaan halen. Straks de eerste foto's!

dimitri J

Jammer genoeg nog geen tijd gehad om veel aan het bakje te doen, of om foto's te maken. Dit wegens examens.

Ik hoop morgen foto's te kunnen maken. Ik heb trouwens enkel nog maar een stukje hout ingekit, dit heb ik toenet ff gedaan

grtz
dimitri J

dimitri J

#10
Uiteindelijk dan toch eens 2 fotootjes. Het is effe schrikken omdat je gewoon een berg pur zit. Die wordt nog zo goed als volledig weggesneden zodat het hout dat ik erin verwerkt heb mooi zichtbaar is en er een mooie waterval in gevormd is.






grtz
dimitri J

dimitri J

Effe een heel oud topic naar boven halen. Heb dit topic nooit afgewerkt, maar het bakje draait nog steeds.


alphamale

Dat je het erin hebt gekregen. Mooi man!