hoe lang zonder eten kunnen ?

kabal

ik vraag mij af hoe lang ze zonder eten kunnen ? omdat een van mijn sallamanders al een paar dagen niets aanpakt van voedsel ,ik heb al bloedwormen , regnwormen en krekels geprobeerd ,
ze moet het niet hebben ,soms stapt ze gewoon weg ,vroeger at ze veel meer (kleine regenworm )
altijd met een dag tussen. zou het kunnen dat ze andere kleine insecten eet die rond wandelen op het landgedeelte ? wand dr zit ze veel de laatste tijd ,en er lopen wel wat kleine insectjes en soms ook ng kleine krekels rond.

Coen Deurloo

Beste Kabal,

Welke soort heb je? Hoe houd je de dieren? Denk aan watertemperatuur, waterkwaliteit, inrichting etc. Het is erg moeilijk om je te helpen zonder een paar details te hebben. Misschien hebben de afgelopen warme dagen er iets mee te maken?

kabal

Citaat van: Coen Deurloo op juli 10, 2009, 07:05:06 AM
Beste Kabal,

Welke soort heb je? Hoe houd je de dieren? Denk aan watertemperatuur, waterkwaliteit, inrichting etc. Het is erg moeilijk om je te helpen zonder een paar details te hebben. Misschien hebben de afgelopen warme dagen er iets mee te maken?

het zijn chineese vuurbuiksalamanders , het zou wel kunnen komen dr het warme weer ,het water denk ik niet omdat de andere salamander bijn altijd in het water zit , wat ik wel raar vind is dat ze nu ze veel minder eten ng niets vermagerd zijn ,ik denk soms dat ze beestjes eten wr ik niets vanaf weet ,geeen idee

Joey Immers

waar heb je ze in zitten volledig aquatiel (alleen in het water) of heb je ze op het land zitten ?

de meeste forumleden hebben ze over het algemeen op rode muggenlarven zitten.. ik zelf heb ze volledig aquatiel en voer ze rode muggen en op wormen.
Joey immers.

hypselotriton orientalis